ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

خریداران آیفون 7 را به آیفون 8 ترجیح می دهند

در سال های گذشته با عرضه مدل های جدید آیفون از میزان فروش مدل های قبلی آن کاسته می شد اما تحقیقات موسسه «KeyBanc Capital Markets» حاکی از عدم استقبال خریداران از آیفون 8 است، ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۵ مهر ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۰

در سال های گذشته با عرضه مدل های جدید آیفون از میزان فروش مدل های قبلی آن کاسته می شد اما تحقیقات موسسه «KeyBanc Capital Markets» حاکی از عدم استقبال خریداران از آیفون 8 است، به گونه ای که فروش آیفون 7 هنوز هم از این مدل بیشتر است.

«جان وین» از تحلیلگران موسسه مذکور معتقد است که خریداران تفاوت چندانی بین این دو مدل نمی بینید، به همین خاطر حاضر نیستند برای آیفون 8 هزینه بیشتری بپردازند. ظاهرا کمپانی اپل نتواسته است با اضافه کردن قابلیت هایی از قبیل شارژ بی سیم، چیپست بایونیکA11 و تصویربرداری پرتره (8 پلاس) کاربران را به خرید مدل های جدید متقاعد کند.

علاوه بر این بسیاری از علاقمندان اپل، آیفون اکس را پرچمدار واقعی این شرکت دانسته و منتظر عرضه این موبایل هستند که با برخوردار بودن از صفحه نمایش OLED بدون حاشیه و قابلیت شناسایی چهره با مدل های 8 و 8 پلاس تفاوت نسبتا زیادی دارد.

اگرچه تا عرضه آیفون 10 چند هفته بیشتر باقی نمانده اما خبرهایی از کمبود موجودی این موبایل به گوش می رسد که می تواند نارضایتی خریداران را در پی داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • سامان
    سامان | ۲۶ مهر ۱۳۹۶

    آیفون هشت واقعا حرکت جالبی نبود

  • mohsen_rashidi
    mohsen_rashidi | ۲۵ مهر ۱۳۹۶

    ظاهر آیفون‌های ۸ به قبل، یه سال دیگه کاملا منسوخ شده به نظر میرسن چون تا اون موقع مطمئنا همه گوشی بی حاشیه و بدون دکمه هوم عرضه میشن.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی