ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تفاهم‌نامه همراه اول و شرکت نوکیا در زمینه توسعه اینترنت اشیا

همراه اول امروز با شرکت اریکسون تفاهم‌نامه‌ای را منعقد کرده خبر از همکاری این دو در زمینه توسعه اینترنت اشیا به منظور رسیدن به یک شهر هوشمند می دهد. این قرارداد گام بزرگی در راه ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۵ مهر ۱۳۹۶ | ۱۵:۱۹

همراه اول امروز با شرکت اریکسون تفاهم‌نامه‌ای را منعقد کرده خبر از همکاری این دو در زمینه توسعه اینترنت اشیا به منظور رسیدن به یک شهر هوشمند می دهد. این قرارداد گام بزرگی در راه تحقق هرچه زودتر فناوری‌های مبتنی بر اینترنت اشیاء بوده که تلاش در بسترسازی مناسب و رشد سریع کشور را در این حوزه فراهم خواهد آورد.

فناوری اینترنت اشیا می‌تواند نقش پررنگی را در بهینه‌سازی الگوهای مصرف انرژی، کاهش هزینه‌ها و همچنین مدیریت ترافیک و آلودگی شهری داشته باشد و در نهایت به یک پروژه عظیم مانند «شهر هوشمند» تبدیل شود.

برای استفاده صحیح از اینترنت اشیا، به اینترنت 5G نیاز است چرا که این نسل، تاخیر را به یک میلی ثانیه می‌رساند. همراه اول در این میان خبر می‌دهد که با همکاری شرکت نوکیا، مشغول حرکت بر لبه تکنولوژی و آوردن این فناوری به کشورمان است.

ایجاد زیرساخت‌های لازم برای استفاده از فناوری اینترنت اشیا ضروری به نظر می‌رسد و همراه اول در کنار نوکیا سعی در رسیدن به زیرساخت‌های لازم را دارند، چرا که ارتقاء و گسترش تجهیزات موجود در حال حاضر یکی از مسائل اصلی و حیاتی برای رسیدن به 5G است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • soheil
    soheil | ۲۸ مهر ۱۳۹۶

    حالا همه اینا به کنار

    مگه هنوز شرکت اریکسون زندس ???

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی