ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تفاوت های هواوی میت 10، 10 پرو و پورشه دیزاین

هواوی روز گذشته از سه پرچمدار میت 10، 10 پرو و مدل پورشه دیزاین رونمایی کرد. بار اصلی درآمدزایی بر عهده دو مدل اول است، در حالی که پورشه دیزاین قرار است به تعداد محدود ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۵ مهر ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۰

هواوی روز گذشته از سه پرچمدار میت 10، 10 پرو و مدل پورشه دیزاین رونمایی کرد. بار اصلی درآمدزایی بر عهده دو مدل اول است، در حالی که پورشه دیزاین قرار است به تعداد محدود و برای کاربرانی که به مدل های خاص علاقه دارند، تولید شود. برای بررسی تفاوت های این سه مدل با ما همراه باشید:

1. نمایشگرمیت 10 نمایشگر 5.9 اینچی با پنل LCD و رزولوشن 1440×2560 پیکسل دارد، در حالی که میت 10 پرو به نمایشگر 6 اینچی OLED با رزولوشن 1080×2160 مجهز شده است. حاشیه های هر دو دستگاه در بالا و پایین بسیار کم است و میت 10 پرو به خاطر نسبت تصویر 18:9 باریک تر به نظر می رسد.

2. طراحیطراحی هر سه مدل بسیار جذاب و فریبنده است. در پنل شیشه ای پشتی شاهد دوربین های دوگانه عمودی با نواری افقی هستیم که دور آنها را فراگرفته است.

3. چیپستپیکربندی سخت افزار هرسه مدل تقریبا یکسان است و همه آنها از چیپست کایرین 970 و باتری 4000 میلی آمپری بهره می برند با این حال میت 10 تنها با 4 گیابایت رم عرضه می شود در حالی که میت 10 پرو دو مدل 4 و 6 گیگابایتی دارد. پورشه دیزاین نیز با 6 گیگابایت رم و 256 گیگبایت حافظه داخلی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

4. دوربیندوربین های این دو مدل تفاوتی با هم ندارد و هردوی آنها از دوربین دوگانه با سنسورهای 20 و 12 مگاپیکسلی باگشودگی دریچه f/1.6 برخوردار هستند. دوربین سلفی هر سه مدل نیز به یک سنسور 8 مگاپیکسلی مجهز شده است.

به گفته کمپانی سازنده موتور عصبی چیپست می تواند شیئی را که قصد عکسبرداری از آن دارید بلافاصله شناسایی کرده و تصویربرداری را مطابق با آن تنظیم کند.

5. قیمتقیمت مدل های میت 10 و مدل پرو تفاوت چندانی باهم ندارد اما پورشه دیزاین که با همکاری خودروساز آلمانی تولید شده، علی رغم مشخصات نزدیک به میت 10 تقریبا دو برابر آن قیمت دارد.

بر این اساس میت 10 به قیمت 699 یورو، مدل پرو با 6 گیگابایت رم 799 یورو و پورشه دیزاین نیز با برچسب قیمتی 1395 یورو عرضه خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • Pourya amirshekari
    Pourya amirshekari | ۲۵ مهر ۱۳۹۶

    آقای یونس مرادی نویسنده محترم چرا وقتی تیتر میکنید تفاوت های گوشی بعد عنوان دوم برای طراحی هیچ تفاوتی نمی‌نویسد اگه واقعا توی طراحی تفاوتی ندارن پس‌ احتیاجی نیست که شما طراحی رو توی نوشتتون بیارید که با تیتر همخونی ندارن

  • pouriya.m&m
    pouriya.m&m | ۲۵ مهر ۱۳۹۶

    @alireza
    من خودم سامسونگ دارم و فن سامسونگم ...ولی قبل از اینکه سامسونگ بگیرم چند مدل هواوی رو امتحان کردم و از همشون راضی بودم الان هم برادرم دوساله میت ۷ خیلیم راضیه .....درکل الکی یک برند از صفر به اینجا نمیرسه ..مگر اینکه شایسته باشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی