ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

بسترن B30 به بازار رسید؛ رقیبی جدی برای جک J5

بازار خودروهای اتوماتیک در محدوده قیمتی 60 میلیون تومان در کشورمان هنوز بازیگران چندانی ندارد. پس از آنکه جک J5 در چند سال اخیر توانست به عنوان سدانی مدرن و نسبتا خوش قیمت، فروش قابل ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۲۶ مهر ۱۳۹۶ | ۲۰:۱۵

بازار خودروهای اتوماتیک در محدوده قیمتی 60 میلیون تومان در کشورمان هنوز بازیگران چندانی ندارد.

پس از آنکه جک J5 در چند سال اخیر توانست به عنوان سدانی مدرن و نسبتا خوش قیمت، فروش قابل توجهی را تجربه کند، ایران خودرو از تلاش خود برای ارائه مدل اتوماتیک دنا (پلاس) پرده برداشت اما این تلاش هنوز به نتیجه منجر نشده است و جک J5 در بازار یکه تازی می کند.

در این شرایط بهمن موتور در تابستان امسال بسترن B30 را به بازار معرفی کرد، خودرویی که با قیمت حدود 58 میلیونی و مشخصات فنی قابل قبول، از شانس زیادی برای رقابت در این رده برخوردار است.

بسترن B30 مانند رقبای نام آشنای خود به یک موتور 1.6 لیتری با قدرت ١٠٧ اسب بخار و گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک ساخت آیسین مجهز است و نیروی تولیدی پیشرانه از طریق محور جلو به سطح مسیر انتقال می یابد.

از نظر سیستم فنربندی، تکنولوژی مورد استفاده در بسترن B30 مانند دیگر خودروهای حاضر در این رده قیمتی تقریبا ساده است و شامل سیستم مک فرسون برای چرخ های جلو و میله پیچشی برای محور عقب می شود.

بسترن B30 در بخش امکانات رفاهی و ایمنی به فرمان کمکی برقی، دو کیسه هوا، دی لایت، سیستم کنترل پایداری و هرزگردی، دوربین و سنسور عقب،نمایشگر و سیستم صوتی ۶ باند، کروزکنترل، سیستم تهویه برقی و…مجهز است. گارانتی B30 توسط گروه بهمن سه سال یا ۱۰۰ هزار کیلومتر اعلام شده است.

 

طبق اخبار رسیده دعوت نامه تحویل سری نخست بسترن B30 ظرف هفته اخیر برای مشتریان ارسال شده است و امیدوارم امکان تست و بررسی این خودرو نیز به زودی فراهم شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • afshingm
    afshingm | ۲۷ مهر ۱۳۹۶

    ایران خودور تازه داره تلاش میکنه ! خسته نباشه ! حتما بعدشم میاد میگه دهنم آسفالت شده گیربکس اتومات نصب کردم پس قیمتش 80 میلیونه ! تازه جالب تر از اون اینه که مردم هم میرن گر و گر ثبت نام می کنند و میخرند !

مطالب پیشنهادی