ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ریزر لپ تاپ Blade Stealth را با پردازنده جدید به روز رسانی کرد

شرکت ریزر امروز نسل جدید لپ تاپ سبک و جمع و جور Blade Stealth را با نمایشگر 13 اینچی و پردازنده نسل هشتمی و چهار هسته ای اینتل Core i7-8550u معرفی کرد تا آرزوی بسیاری ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۶ مهر ۱۳۹۶ | ۱۳:۳۰

شرکت ریزر امروز نسل جدید لپ تاپ سبک و جمع و جور Blade Stealth را با نمایشگر 13 اینچی و پردازنده نسل هشتمی و چهار هسته ای اینتل Core i7-8550u معرفی کرد تا آرزوی بسیاری از کاربران حرفه ای را برآورده سازد.

البته ارتقاء CPU نمی تواند Blade Stealth را به یک لپ تاپ گیمینگ بدل سازد و برای این کار به قطعه جداگانه Core نیاز دارید، اما برای ویرایش ویدیو و اجرای نرم افزارهای سنگین واقعاً به کارتان خواهد آمد. این پردازنده جدید شارژدهی باتری را هم یک ساعت بیشتر کرده و آن را به 10 ساعت رسانده که برای یک روز کامل کفایت می کند.

این دستگاه در حال حاضر فقط برای بازار آمریکای شمالی عرضه شده و با پیکربندی معمول یعنی 16 گیگابایت حافظه رَم، نمایشگر 13 اینچی با رزولوشن 1800×3200 پیکسل و 512 گیگابایت SSD به قیمت 1700 دلار به فروش می رسد که قیمت رقابتی محسوب نمی شود، چون همین حالا لپ تاپ گیمینگ قدرتمند Blade با قیمت پایه 1900 دلار در بازار موجود است.

ریزر Blade Stealth جدید 1700 دلار قیمت دارد

گفتنیست اگر به اجرای بازی های سنگین روی Blade Stealth علاقه مندید، ریزر نسل جدید کارت گرافیک اکسترنال خودش را به نام Core V2 معرفی کرده است. این دستگاه اکنون به دو کنترلر تاندربولت 3 مجهز شده که دو مسیر مجزا را برای کارت گرافیک و ابزارهای جانبی فراهم می سازد. بدین ترتیب لازم نیست نگران اختصاص پهنای باند GPU به ارتباط اترنت یا پورت های USB باشید.

Core V2 مجموعه متنوعی از کارت های گرافیکی از جمله سری GeForce 10 انویدیا، سری Radeon 500 و حتی کارت های حرفه ای Quadro را در اختیار شما قرار می دهد. این دستگاه با قیمت پایه 500 دلار (بدون احتساب قیمت خود کارت گرافیک) به زودی در بازارهای منتخب به فروش می رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی