ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا مدل جدیدی از موبایل گلکسی J2 سامسونگ در راه است؟

همان طور که در دیجیاتو گفتیم، سامسونگ چند روز قبل از نسخه 2017 اسمارت فون گلکسی J2 رونمایی کرده بود و به تازگی تصاویر بنچمارک Geekbench نسخه دیگری از این تلفن هوشمند فاش شده است. این ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۶ مهر ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۰

همان طور که در دیجیاتو گفتیم، سامسونگ چند روز قبل از نسخه 2017 اسمارت فون گلکسی J2 رونمایی کرده بود و به تازگی تصاویر بنچمارک Geekbench نسخه دیگری از این تلفن هوشمند فاش شده است.

این محصول با شماره مدل SM-J250G رویت شده و بر اساس اطلاعات منتشر شده، از چیپست اسنپدراگون 430 بهره می برد و به یک نمایشگر 5 اینچی مجهز است. همچنین 1.5 گیگابایت رم برای آن در نظر گرفته شده و دارای 16 گیگابایت حافظه داخلی است.

دوربین اصلی این تلفن هوشمند 8 مگاپیکسلی بوده و دوربین جلویی نیز 5 مگاپیکسلی است. این موبایل همچنین از اندروید نسخه 7.1.1 بهره می برد.

در حال حاضر اطلاعاتی در خصوص زمان معرفی رسمی و نیز قیمت آن منتشر نشده است.

لازم است یادآوری کنیم که نسخه 2017 موبایل گلکسی J2 که پیشتر معرفی شده، به صفحه نمایش 4.7 اینچی با رزولوشن HD مجهز بوده و پردازنده 4 هسته ای با فرکانس 1.3 گیگاهرتز نیز نیرو بخش آن است. همچنین 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی برای آن در نظر گرفته شده. این اسمارت فون از دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی و دوربین جلویی نه چندان قدرتمند 2 مگاپیکسلی بهره می برد. از دیگر مشخصات این موبایل دو سیم کارته می توان به پشتیبانی از اینترنت 4G، برخورداری از باتری 2000 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از کارت حافظه جانبی اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی