ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیفون 10 در سال آینده به بازار محصولات کامپیوتری رونق می بخشد

سال 2017 شاهد کمترین رشد فروش موبایل های هوشمند در دهه اخیر بودیم اما تحقیقات موسسه «گارتنر» نشان می دهد که عرضه آیفون 10 باعث رونق این بازار در سال آینده خواهد شد. «روبرتا کروز» ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۶ مهر ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۰

سال 2017 شاهد کمترین رشد فروش موبایل های هوشمند در دهه اخیر بودیم اما تحقیقات موسسه «گارتنر» نشان می دهد که عرضه آیفون 10 باعث رونق این بازار در سال آینده خواهد شد.

«روبرتا کروز» مدیر تحقیقات گارتنر می گوید:

علی رغم قیمت نسبتا زیاد آیفون 10 انتظار داریم این محصول خریداران زیادی را در آمریکایی شمالی، چین و اروپای غربی به خود جلب کند.

از طرف دیگر یکی از دلایل عدم استقبال آنچنانی از آیفون های 8 و 8 پلاس انتظار مشتریان اپل برای عرضه آیفون 10 است، اما پس از عرضه این مدل تب موجود فروکش کرده و میزان فروش دو مدل دیگر نیز ثبات بیشتری پیدا خواهد کرد.در ماه های گذشته اخبار و شایعات زیادی درباره کمبود موجودی آیفون 10 و تلاش اپل برای فروش بیشتر آیفون های 8 و 8 پلاس با به تاخیر انداختن عمدی عرضه ایفون 10 به گوش می رسید اما به نظر می رسد که اوضاع آنقدرها هم بد نیست؛ به ویژه اینکه فاکسکان در روزهای گذشته نخستین محموله از این موبایل را به اپل تحویل داده و میزان تولید خود را از هفته ای 100 هزار واحد به 400 هزار واحد رسانده است.

میزان فروش جهانی دستگاه های الکترونیکی مختلف (میلیون واحد)

با وجود افزایش 4 برابری تولید هفتگی آیفون 10، این غول آمریکایی نمی تواند جوابگوی تمام مشتریان باشد و احتمالا تولید و عرضه آن در  سال 2018 شتاب بیشتری خواهد گرفت، بدین ترتیب تاثیر آیفون های جدید بر بازار موبایل سال آینده مشخص خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • behzad.h
    behzad.h | ۲۶ مهر ۱۳۹۶

    چه انقلابی کرده!!????????



  • ali zade
    ali zade | ۲۶ مهر ۱۳۹۶

    این محصول اینقدر انقلابی و باارزش هست که روی تمامی محصولات دیگه اینقدر اثر بخش هست ، برای فروشش هم هیچ جای دنیا مثه محصولات دمپایی جایزه نمیذارن ، خودش اونقدر خوبه که بخاطرش باید صبر کنی ، تفاوت کیفیت و اصالت با بی هویتی همین جاهاس !!!!!

مطالب پیشنهادی