ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپ Missed Call Reminder؛ یادآور تماس های از دست رفته و پیامک ها در اندروید

اگر ترافیک تماس و پیامک بالایی دارید، احتمالا یکی از مشکلات تان این باشد که رسیدگی یا پاسخ دادن به آن ها را فراموش می کنید و همین ممکن است موجب آزردگی خاطر دوستان و ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۶ مهر ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

اگر ترافیک تماس و پیامک بالایی دارید، احتمالا یکی از مشکلات تان این باشد که رسیدگی یا پاسخ دادن به آن ها را فراموش می کنید و همین ممکن است موجب آزردگی خاطر دوستان و آشنایان تان بشود. اما خوشبختانه برای جلوگیری از این اتفاق در اندروید راهکار ساده ای وجود دارد، و آن هم چیزی نیست جز این که از اپلیکیشن های شخص ثالث برای یادآوری تماس ها و پیامک هایتان کمک بگیرید.

Missed Call Reminder یکی از بهترین اپلیکیشن هایی است که در این زمینه می شناسیم. با امکان ساخت پروفایل های جداگانه و تعیین الگوهای مختلف برای یادآوری، این اپلیکیشن کم حجم اندرویدی کاری می کند که هیچ پیامک یا تماس از دست رفته ای را بی پاسخ نگذارید.

Missed Call Reminder می تواند تمام پیامک ها، MMS ها و تماس های از دست رفته شما را با آلارم، ویبره، روشن شدن نمایشگر، چراغ LED و حتی چشمک زدن فلش دوربین به شما یادآوری کند که تمام این حالات قابل شخصی سازی هم هستند.

مثلا می توانید با ساخت پروفایل برای اپلیکیشن تعیین کنید که در یک بازه زمانی مشخص از روز پیامک های خوانده نشده را با صدای آلارم یا حتی ویبره روی ساعت هوشمند به اطلاع تان برساند، البته به سبک و سیاقی که خودتان می پسندید.

به عنوان مثال برای ویبره می توانید الگوی لرزش ها را شخصی سازی کنید، یا موزیکی که دوست دارید را برای صدای آلارم اپ در نظر بگیرید. این حجم بالا از شخصی سازی بزرگترین نقطه قوت Missed Call Reminder به شمار می رود که در کمتر اپلیکیشن مشابهی شاهد آن خواهید بود.

نسخه رایگان Missed Call Reminder اگر چه تمام پیامک ها و تماس های دریافتی را برای شما یادآوری می کند، اما اگر بخواهید که این یادآورها برای افراد مشخصی در دفترچه تلفن تان فعال شوند باید اپلیکیشن را با هزینه ای اندک به نسخه کامل ارتقاء بدهید. در نسخه کامل حتی می توانید شماره های مد نظرتان را به بلک لیست بفرستید تا هیچ کدام از پیامک ها یا تماس هایشان یادآوری نشود.

وقتی که اپلیکیشن را برای اولین بار نصب می کنید شاید عادت کردن به آن کمی برایتان زمان بر باشد، اما نکته ای هست که کار با اپ را برایتان آسان تر و لذت بخش تر می کند و آن هم چیزی نیست جز پشتیبانی از زبان فارسی. Missed Call Reminder به غیر از فارسی کردن تمام منوها و راهنمایی ها، یک بخش سوالات متداول بسیار خوب هم دارد که با مطالعه آن می توانید به پاسخ تمام ابهامات و سوالات تان در مورد نحوه عمل اپلیکیشن برسید.

ضمنا اشاره به این نکته هم بد نیست که اپلیکیشن Missed Call Reminder برای دسترسی راحت به تنظیمات پروفایل ها چندین ویجت خوب و جمع و جور هم برای صفحه خانه ارائه کرده که بسیار مفید و کارآمد هستند. اگر هم دیوایس تان را روت کرده باشید، باید بدانید که Missed Call Reminder با اپ اتوماسیون Tasker هم سازگاری کامل دارد تا بتوانید تسلط بیشتری بر عملکرد آن داشته باشید.

Missed Call Reminder رایگان است و خوشبختانه در محیطش اثری از تبلیغات نمی بینید. اگر همیشه پاسخ دادن به پیامک های ناخوانده یا تماس هایتان را فراموش می کنید، بد نیست که این اپلیکیشن خوب و کاربردی را در موبایل تان داشته باشید.

دانلود از گوگل پلی 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی