ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اطلاعات جدیدی از دو بسته الحاقی بازی Resident Evil 7‌ منتشر شد [تماشا کنید]

با نزدیک شدن به ماه های پایانی سال میلادی جاری، زمان عرضه دو بسته الحاقی جدید بازی رزیدنت اویل 7 فرا خواهد رسید. این دو بسته الحاقی با نام های End of Zoei‌ و Not A ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۷ مهر ۱۳۹۶ | ۱۹:۱۵

با نزدیک شدن به ماه های پایانی سال میلادی جاری، زمان عرضه دو بسته الحاقی جدید بازی رزیدنت اویل 7 فرا خواهد رسید. این دو بسته الحاقی با نام های End of Zoei‌ و Not A Hero‌، در ماه دسامبر برای پلتفرم های مقصد، منتشر خواهند شد و به همین مناسبت، کپکام اطلاعات جدیدی را از این بسته ها منتشر کرده است.

در بسته الحاقی Not A Hero، در نقش قهرمان دیرینه این سری، یعنی کریس ردفیلد قرار خواهیم گرفت. این بخش، داستان تلاش های کریس و گروهان او برای پیدا کردن لوکاس بیکر را نشان می دهد. البته، موضوع به همین جا ختم نشده و کریس در راه خود، با اعضای BSAA رو بروو می شود.

در نهایت، کار به زندانی شدن این گروه و کریس رسیده و ما، وظیفه خروج کریس از وضعیت فعلی را بر عهده خواهیم گرفت. این بسته الحاقی، در تاریخ 21 آذر برای تمام پلتفرم ها در دسترس خواهد بود.

بسته الحاقی بعدی بازی، End of Zoei نام دارد. در این بخش از داستان، با پیرمردی که در حوالی خانه بیکرها زندگی کرده روبرو خواهیم شد. آشنایی او با زویی، سبب می شود تا سرنوشت هر دو این شخصیت ها، تحت تاثیر قرار گرفته و به طور کل تغییر کند.

لازم به ذکر است که این بسته که در ابتدا قرار بود چند ماه پیش عرضه شود، روی نسخه گلد بازی و به صورت جداگانه در دسترس بوده و در 21 آذر ماه برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • rad
    rad | ۲۷ مهر ۱۳۹۶

    با این بسته های الحاقی ? به زیبایی ری دن به بازی رزیدنت اویل . رزیدنت اویل شد Doom

مطالب پیشنهادی