ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وجود باگی در مک او اس High Sierra موجب اختلال در دریافت پیام های آی مسیج می شود

به گزارش اپل اینسایدر، وجود باگی در مک او اس High Sierra باعث شده که کاربران مک طی چند روز گذشته در دریافت پیامک و پیام های آی مسیج با اختلال و تأخیر مواجه بشوند. به ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۷ مهر ۱۳۹۶ | ۱۳:۱۵

به گزارش اپل اینسایدر، وجود باگی در مک او اس High Sierra باعث شده که کاربران مک طی چند روز گذشته در دریافت پیامک و پیام های آی مسیج با اختلال و تأخیر مواجه بشوند.

به غیر از این، مشکل مذکور ظاهرا ارسال نوتیفیکیشن پیام های جدید به دستگاه هایی که از طریق آی کلاود به مک متصل می شوند (مثل آیفون و اپل واچ) را هم متوقف می کند. به نظر می رسد که تنها راهکارهای فعلی برای حل این مشکل غیر فعال نمودن آی مسیج در مک یا دانگرید به مک او اس سیرا باشد.

ظاهرا غیر فعال کردن و فعالسازی مجدد آی مسیج توانسته که مشکل را به طور موقتی برطرف نماید.

البته بعضی کاربران گزارش داده اند که غیر فعال کردن و فعالسازی مجدد آی مسیج یا ارسال یک پیام از مک توانسته که مشکل را به طور موقتی برطرف نماید. در هر صورت به نظر می رسد که تمامی اختلالات به وجود آمده در آی مسیج به نقشه های اپل برای همگام سازی پیام ها از طریق آی کلاود در مک High Sierra باز می گردد.

اپل در آخرین به روز رسانی های سیرا پلتفرم پیام رسانی خود را یکپارچه سازی کرده تا مثلا در صورت پاک کردن یک پیام از آیفون، این کار در مک هم انجام بگیرد. شایان ذکر است که این ویژگی قرار بود همزمان با انتشار High Sierra در اختیار کاربران قرار بگیرد، اما ارائه آن به دلایلی نامشخص به آپدیت های بعدی سیستم عامل موکول شد.

مطابق گزارش اپل اینسایدر، کاربران مک وجود این باگ را به اطلاع بخش پشتیبانی فنی اپل رسانده اند اما به نظر نمی رسد که این مشکل در آخرین بیلدهای بتای High Sierra رفع شده باشد. در هر صورت باید منتظر ماند و دید که اپل چه موقع برای برطرف کردن این باگ در آخرین نسخه مک او اس اقدام خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • pine
    pine | ۲۷ مهر ۱۳۹۶

    چه شانسی اوردیم اپگرد نکردیم.اون قبلی که تر زد.برا اپدیت بعدی گفت فرمت کنین دوباره نصب کنین.اینم اپدیت جدید.

    • Hadi.TJ
      Hadi.TJ | ۲۸ مهر ۱۳۹۶

      حالا چقدر هم مهم بود این باگ برای ما ایرانیا...دوست عزیز شما اگر واقعا مک بوک داشتی میدونستی که در واقع این قابلیت iMessage تقریبا تو ایران هیچ کاربردی نداره و باگ نشون ندادن پیام ها تو iMessage برای ما مشکلی ایجاد نمیکنه...درضمن تا حالا هیچ کدوم از نسخه های مک درخواست «فرمت» و اصطلاحا Clean Install از کاربر نداشتن...پس لطفا در مورد چیزی که علم ندارید نظر بی خود ندید، با تشکر...

مطالب پیشنهادی