ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آخرین نسخه بتای جیمیل برای iOS از ایمیل های شخص ثالث هم پشتیبانی می کند

یکی از بدترین خصوصیات جیمیل iOS این است که بر خلاف همتای اندرویدی اش از حساب های کاربری شخص ثالث پشتیبانی نمی کند. با این حساب اگر از آتلوک یا دیگر سرویس های ایمیل استفاده ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۷ مهر ۱۳۹۶ | ۱۷:۱۵

یکی از بدترین خصوصیات جیمیل iOS این است که بر خلاف همتای اندرویدی اش از حساب های کاربری شخص ثالث پشتیبانی نمی کند. با این حساب اگر از آتلوک یا دیگر سرویس های ایمیل استفاده می کنید، هنوز در جیمیل به اینباکس تمام ایمیل های تان دسترسی نداشته و مجبور به استفاده از اپ های رقیب هستید.

اگر تا حالا بابت این موضوع از گوگل گلایه مند بوده اید، خوشبختانه باید به اطلاع تان برسانیم که جیمیل iOS چند روزی است که به طور آزمایشی پشتیبانی از دیگر حساب های کاربری ایمیل را هم در دستور کار خود قرار داده است.

اگر دوست دارید که جزو تسترهای بتای این قابلیت باشید، کافیست جیمیل را در موبایل تان نصب کرده و سپس در برنامه تست بتای اپلیکیشن ثبت نام نمایید. توجه داشته باشید که نسخه بتا فقط روی دیوایس های مبتنی بر iOS 10 و نسخه های جدیدتر نصب شده و ضمنا از آنجا که جزو برنامه های TestFlight اپل به حساب می آید، تمام اطلاعات ورودی شما با اپل به اشتراک گذاشته می شوند.

پس از ورود به صفحه ثبت نام برای دریافت نسخه بتا، در صورتی که پذیرفته شوید دستورالعمل هایی برای دانلود این نسخه در اختیارتان قرار خواهد گرفت. گوگل هنوز اعلام نکرده که این قابلیت را چه زمانی به طور رسمی به اپلیکیشن جیمیل اضافه می کند، بنابراین شرکت در برنامه تست بتا فرصت خوبی است که زودتر از دیگران بتوانید عملکرد جیمیل را در پشتیبانی از حساب های شخص ثالث بسنجید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی