ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ساعت هوشمند Gear Sport سامسونگ
تکنولوژی

تایزن 3 امکان کنترل دیگر ابزارهای هوشمند را برای ساعت های سامسونگ فراهم می کند

پیش فروش ساعت هوشمند Gear Sport سامسونگ به تازگی آغاز شده. این پوشیدنی جدید اولین ساعت ساموسنگ خواهد بود که به سیستم عامل تایزن نسخه ۳ مجهز می شود. این نسخه جدید یک قابلیت جالب در ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۷ مهر ۱۳۹۶ | ۱۸:۳۰

پیش فروش ساعت هوشمند Gear Sport سامسونگ به تازگی آغاز شده. این پوشیدنی جدید اولین ساعت ساموسنگ خواهد بود که به سیستم عامل تایزن نسخه ۳ مجهز می شود. این نسخه جدید یک قابلیت جالب در خود خواهد داشت. کاربر می تواند با چرخاندن حلقه حاشیه نمایشگر ابزارهای هوشمند متنوعی را کنترل نماید.ش

قابلیت مذکور از طریق سرویس «Samsung Connect» فراهم می شود. سرویس مذکور پلتفرم اختصاصی شرکت سامسونگ برای اتصال ابزارهای هوشمند است که از طریق آن می توان مدیریت تمام ابزارها از جمله تلویزیون، یخچال، بلندگو، ترموستات، کلیدهای روشن و خاموش کردن چراغ ها، قفل درها و سایر ابزارها را به دست شما بسپارد.

البته لازم به ذکر است که این قابلیت در حال حاضر در دسترس نیست و قرار است طی آپدیت بعدی در اختیار کاربران Gear Sport قرار بگیرد. خبر بد این است که هنوز تاریخ مشخصی برای عرضه آپدیت مذکور اعلام نشده است.

ساعت هوشمند جدید سامسونگ حدود ۸۰۰ مگابایت رم و ۴ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت و باتری آن می تواند تا ۲ روز کاربر خود را همراهی کند. این محصول از تاریخ ۲۷ اکتبر (۵ آبان) در دسترس کاربران قرار می گیرد.

لازم به ذکر است که بر اساس برخی شنیده ها دیگر ساعت هوشمند محبوب سامسونگ یعنی Gear S3 نیز در آینده نزدیک آپدیت تایزن ۳ را دریافت خواهد کرد. بدین سان انتظار می رود که قابلیت کنترل ابزارهای هوشمند برای این ساعت نیز در دسترس قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی