ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

فتوشاپ حالا از سرفس دایال مایکروسافت پشتیبانی به عمل می آورد

اگر به خاطر داشته باشید مایکروسافت سال گذشته و در جریان معرفی رایانه آل این وان سرفس استودیو، از وسیله ای جانبی برای این دیوایس موسوم به سرفس دایال هم رونمایی کرد. سرفس دایال ترکیب ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۷ مهر ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۰

اگر به خاطر داشته باشید مایکروسافت سال گذشته و در جریان معرفی رایانه آل این وان سرفس استودیو، از وسیله ای جانبی برای این دیوایس موسوم به سرفس دایال هم رونمایی کرد. سرفس دایال ترکیب مدرنی است از ماوس، کیبورد، نمایشگر لمسی و استایلوس که در طراحی و نقاشی الکترونیکی می تواند کاربردهای زیادی داشته باشد.

از زمان معرفی سرفس دایال تا امروز اپلیکیشن های زیادی از آن پشتیبانی نمی کرده اند. اما خبر خوش این که نرم افزار محبوب فتوشاپ یکی از ابزار مهمی است که اخیرا پشتیبانی از این وسیله را به قابلیت هایش اضافه کرده است.

ادوبی با به روز رسانی نرم افزار فتوشاپ CC، حالا به صاحبان سرفس دایال این امکان را داده که با قرار دادن این وسیله جانبی روی صفحه لمسی به تنظیمات قلم های مختلف در این برنامه دسترسی داشته باشند.

متأسفانه در حال حاضر تعامل سرفس دایال و فتوشاپ فقط به تنظیمات قلم ها محدود شده، بدین صورت که وقتی سرفس دایال را روی صفحه می کشید مجموعه ای از تنظیمات ابعاد، شفافیت، سختی و نرمی برای انواع قلم روی صفحه ظاهر می شوند.

این در حالیست که سرفس دایال در اپلیکیشن هایی مثل Sketchable از پس کارهای بسیار بیشتری هم بر می آید. بنابراین محدودیت قابلیت های این وسیله جانبی در فتوشاپ برای طراحان و گرافیست ها خبر چندان خوشایندی نیست.

شایان ذکر است که ادوبی درست یک ماه پیش از انتشار جهانی سرفس بوک ۲ اقدام به پشتیبانی از سرفس دایال می کند. لپ تاپ جدید مایکروسافت درست مثل سرفس پرو و سرفس استودیو پشتیبانی کاملی از سرفس دایال به عمل آورده و ضمنا همراه با یک سرفس پن ارتقاء یافته وارد بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی