ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گزارش ویدیویی دیجیاتو از سالن همراه اول در نمایشگاه تله‌کام [تماشا کنید]

نمایشگاه تله‌کام امروز در حالی به کار خود پایان می‌دهد که از سال آینده، دیگر اینچنین به شکل مستقل برگزار نخواهد شد. هنوز مشخص نیست که تله‌کام و الکامپ کاملاً با یکدیگر ادغام می‌شوند یا ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۷ مهر ۱۳۹۶ | ۱۰:۰۰

نمایشگاه تله‌کام امروز در حالی به کار خود پایان می‌دهد که از سال آینده، دیگر اینچنین به شکل مستقل برگزار نخواهد شد. هنوز مشخص نیست که تله‌کام و الکامپ کاملاً با یکدیگر ادغام می‌شوند یا صرفاً قرار است از سال آینده در یک زمان و مکان برگزار شوند. با این حال، هر سه اپراتور شبکه موبایل ایران سخت در جذب توجه بازدیدکنندگان تلاش داشتند و از این فرصت که وجود آن در سال آینده نامشخص است، استفاده کردند تا از جدیدترین پیشرفت‌های خود بگویند.

همراه اول، نخستین اپراتور شبکه موبایل کشورمان در یکی از بزرگ‌ترین سالن‌های نمایشگاه تله‌کام فعالیت می‌کرد و بخش‌های مختلف و متنوعی را در سالن خود برای بازدید کنندگان به وجود آورده بود. خانه و دفتر هوشمند، شهر هوشمند، خودروهای هوشمند تحت شبکه 5G، ربات‌هایی که تاخیر اندک شبکه 5G را شبیه‌سازی می‌کردند، همه اجزایی از سالن همراه اول بودند که با استقبال مناسبی از سوی مخاطبین رو به رو شده بود.

در این ویدیو تلاش کردیم حال‌وهوای سالن همراه اول در هجدهمین نمایشگاه تله‌کام را برای شما به نمایش بکشیم و از طرفی، در مورد تلاش‌های مختلف این اپراتور برای آینده‌ای هوشمند‌تر اطلاعات بیشتری کسب‌ کنیم. از شما دعوت می‌کنیم گزارش ویدیویی ما را تماشا کنید.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی