ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

راهکار Secure Element سامسونگ به حفظ امنیت سیستم های اینترنت اشیا کمک می کند

سامسونگ به تازگی از راهکار تازه ای برای تامین امنیت دیوایس های مبتنی بر اینترنت اشیا رونمایی کرده که تحت عنوان Secure Element شناخته می شود. SE که در کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ واقع در ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۸ مهر ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۰

سامسونگ به تازگی از راهکار تازه ای برای تامین امنیت دیوایس های مبتنی بر اینترنت اشیا رونمایی کرده که تحت عنوان Secure Element شناخته می شود. SE که در کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ واقع در سان فرانسیسکو رونمایی شد، به تولیدکنندگان چیپ کمک می کند تا از ویژگی های امنیتی قابل اتکاتری بهره گیرند و محصولات نوآورانه و سرویس هایشان را با سرعت بیشتری روانه بازار کنند.

برای افرادی که به اطلاعات فنی علاقه دارند باید گفت SE نخستین چیپ 45 نانومتری است که از eFlash بهره می گیرد و به همین خاطر، مدت زمان پردازش دیتا را به شکل قابل توجهی کاهش داده و در قیاس با EEPROM های سنتی، در شخصی سازی نرم افزارها انعطاف پذیری بیشتری از خود نشان می دهد.

SE به مراتب از آنچه ممکن است انتظار داشته باشید هوشمندتر است. برای جلوگیری از رخنه هکرها و به دست گرفتن کنترل سیستم، SE به صورت خودکار به پایش پروسه ها می پردازد. اگر SE متوجه فعالیت های مشکوکی شود، فوراً خود را ریست می کند و به همین خاطر، از تمام داده های حساس ذخیره شده روی مدار مجتمع امنیتی حفاظت می شود.

نایب رییس بازاریابی واحد System SLI سامسونگ الکترونیکس معتقد است راهکار Secure Element این کمپانی، یک بار دیگر تکنولوژی های پیشرفته امنیتی سامسونگ را به نمایش می گذارد که پیش تر رد پایشان را در پردازنده های اپلیکیشن موبایل و محصولات نیمه هادی کره ای ها نیز دیده ایم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی