ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مشکل نمایشگر موبایل پیکسل 2
تکنولوژی

کشف یک مشکل در نمایشگر برخی موبایل های Pixel 2 گوگل

همین دیروز بود که برایتان از بی روح بودن رنگ ها و عدم توازن در روشنایی پیکسل های نمایشگر موبایل پیکسل 2 XL گفتیم. حال به نظر می رسد این تنها مشکل نمایشگر موبایل های جدید ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۸ مهر ۱۳۹۶ | ۱۷:۰۰

همین دیروز بود که برایتان از بی روح بودن رنگ ها و عدم توازن در روشنایی پیکسل های نمایشگر موبایل پیکسل 2 XL گفتیم. حال به نظر می رسد این تنها مشکل نمایشگر موبایل های جدید گوگل نیست، چرا که به گزارش برخی کاربران موبایل آنها در زمینه نمایش بخش های تاریک و جزئیات تیره تصاویر دچار مشکل است.

یکی از کاربران با اجرای یک تست عمق رنگ ۱۶ بیتی روی پیکسل 2 خود و مقایسه آن با یک موبایل Moto X قدیمی به وضوح مشکل مورد اشاره را به تصویر کشیده است. همانطور که در این تصاویر مشاهده می کنید دقت رنگ ها در محدوده های تیره به شدت پایین است، طوری که برخی طیف های خاکستری به طور کامل سیاه دیده می شوند.

خبر امیدوار کننده این است که ظاهراً مشکل مورد اشاره فراگیر نیست و تنها در برخی پیسکل های عرضه شده در بازار مشاهده می شود. با این حال در اصل بروز این مشکل تردیدی وجود ندارد.

هنوز مشخص نیست که دقیقاً چه چیزی این نقص را به وجود آورده؛ نبود کنترل کیفیت دقیق در شرکت سامسونگ به عنوان سازنده نمایشگر موبایل های پیکسل 2 یا مشکلات در خط مونتاژ HTC؟

کاربری که برای نخستین بار مدعی بروز چنین مشکلی شده می گوید که هیچگونه دستکاری نرم افزاری در تنظیمات موبایلش عیب مذکور را رفع نکرده، اما همچنان امید آن وجود دارد که یک بسته به روز رسانی نرم افزاری از طرف شرکت سازنده بتواند این مشکل را حل نماید.

گوگل در بیانه قبلی خود در خصوص مشکل شفافیت رنگ ها در نمایشگر پیکسل 2 XL گفته بود که در صورت دریافت درخواست های زیاد از طرف کاربران اقدام به ارائه گزینه های بیشتر برای شخصی سازی کیفیت تصاویر به نمایش درآمده در موبایل هایش خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • mostafa salim
    mostafa salim | ۲۹ مهر ۱۳۹۶

    پیکسل ۲ صفحه نمایششو سامسونگ میزنه xl رو ال جی برید جی اس ام آرنا نوشته .

  • Mohammad_Rezaei
    Mohammad_Rezaei | ۲۹ مهر ۱۳۹۶

    نمایش گر پیکسل 2 از نوع p-oled است که سامسونگ اصلا تولید نمیکنه توس سایت gsmarena چک کنید مشخصه P-OLED capacitive touchscreen, 16M colors

    • mostafa salim
      mostafa salim | ۲۹ مهر ۱۳۹۶

      پیکسل ۲ آمولد سامسونگه نسخه xl , poled الجیه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی