ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصاویری از نخستین اتومبیل خودران آزمایشی اپل

مانند بسیاری دیگر از کمپانی های رقیب، اپل از مدت ها پیش مشغول توسعه تکنولوژی های خودران مخصوص خود بوده است. سال گذشته شنیدیم که این کمپانی از طراحی اتومبیلی خودران صرف نظر کرده و ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۸ مهر ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۰

مانند بسیاری دیگر از کمپانی های رقیب، اپل از مدت ها پیش مشغول توسعه تکنولوژی های خودران مخصوص خود بوده است. سال گذشته شنیدیم که این کمپانی از طراحی اتومبیلی خودران صرف نظر کرده و به سراغ توسعه سیستمی رفته که می تواند در هر اتومبیلی مورد استفاده قرار گیرد.

تا به امروز اطلاعات اندکی درباره این سیستم -که با نام رمز پروژه تایتان شناخته می شود- به گوش رسیده است اما به لطف توییت اخیر یکی از موسسین Voyage، حالا برای نخستین بار شاهد ویدیویی از آن هم هستیم.

ویدیوی منتشر شده از سوی مک کالیستر هیگینز، یک اس یو وی لکسوس را نشان می دهد که سنسورهای اپل روی سقف آن قرار گرفته است. وی می گوید که احتمالاً تمام قطعات مورد نیاز این سیستم، داخل همین واحد مستقل قرار دارد و به صورت جداگانه در بخشی دیگر از اتومبیل قرار نمی گیرد و تاکید کرده که شش سنسور لیدار روی بخش جلویی و پشتی آن جای گرفته است.

چنین سیستمی، به راحتی در هر اتومبیلی قرار می گیرد و نیازمند دستکاری های هرچه بیشتر اتومبیل نیست، بنابراین اپل احتمالاً به همین خاطر به سراغ طراحی چنین تکنولوژی متفاوتی رفته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی