ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی برای عرضه نسخه باثبات فرمور MIUI 9 آماده شده است

بنابر پست تازه ای که توسط مدیر بازاریابی سابق واحد MIUI شیائومی منتشر شده، نسخه نهم سیستم عامل کمپانی چینی در آینده نزدیک به دست دارندگان موبایل های هوشمند شیائومی می رسد. در کنار این ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۸ مهر ۱۳۹۶ | ۱۳:۱۵

بنابر پست تازه ای که توسط مدیر بازاریابی سابق واحد MIUI شیائومی منتشر شده، نسخه نهم سیستم عامل کمپانی چینی در آینده نزدیک به دست دارندگان موبایل های هوشمند شیائومی می رسد. در کنار این پست، اسکرین شاتی هم منتشر شده که اجرای فرمور جدید را روی موبایل Mi 6 شیائومی نمایش می دهد. به صورت خاص، این اسکرین شات به ورژن 9.0.2.0 نرم افزار MIUI تعلق دارد که بنابر گزارش ها، نخستین ورژن باثبات نرم افزار شیائومی برای موبایل هایش به حساب می آید.

ورژن جدید رام اندروید شیائومی، که روی اسمارت فون ها و تبلت های این کمپانی به اجرا در می آید بر مبنای اندروید 7.0 نوقا توسعه یافته و برای نخستین بار در ماه جولای معرفی شد. اگرچه تا به این لحظه ورژن های آزمایشی زیادی از این نرم افزار منتشر شده، کمپانی شیائومی هنوز نتوانسته ورژنی نهایی از آن را به دست مشتریان برساند.

همانطور که مدیر سابق شیائومی گفته، عرضه رسمی نرم افزار باید در عرض دو ماه آغاز می شد؛ اما وی توضیح می دهد که MIUI 9 سیستمی کاملاً تازه بوده و عرضه عمومی سیستمی بی ثبات می توانست مشکلات زیادی برای کمپانی به وجود آورد. با این وجود، گفته می شود که شیائومی برای عرضه MIUI 9 در بازه زمانی اکتبر الی نوامبر برنامه ریزی کرده بوده و اگر اطلاعات اخیر صحبت داشته باشد، این هدف گذاری با موفقیت دنبال شده است.

یکی از قابلیت های تازه ای که با MIUI 9 به دست مشتریان می رسد، Smart Assistant است که در واقع دستیار دیجیتالی شیائومی به حساب می آید. از دیگر ویژگی های جدید می توان به اسمارت اپ لانچر، قابلیت پاسخ سریع به پیام ها و ابزارهای مدیریت نوتیفیکیشن اشاره کرد. ضمناً گفتنی است که برخی قابلیت های جدید مانند قابلیت مولتی تسکینگ، تنها به برخی دیوایس ها اضافه می شود اما هنوز لیستی از دیوایس های مورد پشتیبانی ارائه نشده.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • amir hasani
    amir hasani | ۲۹ مهر ۱۳۹۶

    رام miui8 ک فوقولعاده بود بخصوص قابلیت منحصر بفرد second soace که داشتش
    بیصبرانه منتظر miui 9 هستم قابلیت مولتی تسکش تو فبلتاش جالب باید باشه

  • محمد رضا
    محمد رضا | ۲۸ مهر ۱۳۹۶

    تبلت ها دارن به کلی فراموش می شن

  • محمدرضا
    محمدرضا | ۲۸ مهر ۱۳۹۶

    من ردمی۴xدارم توی میو۹ ازمایشی عضو شدم هر جمعه هم اپدیت میاد الان اندروید۷.۱.۲ با میو ورژن۷.۱۰.۱۹ دارم کمترین باگ هم داره نسبت به ازمایشی بودنش

  • Rahman
    Rahman | ۲۸ مهر ۱۳۹۶

    امروز صبح نوت4 ایکس برادرم به‌صورت ota به نوگت اپدیت شد

مطالب پیشنهادی