ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

15 آبان منتظر عرضه Monument Valley 2 برای اندروید باشید

نزدیک به 5 ماه از عرضه Monument Valley 2 روی iOS می گذرد و حالا با توجه به اطلاعات به دست آمده، دارندگان دیوایس های اندرویدی هم تا دو هفته دیگر می توانند دست پخت ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۸ مهر ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

نزدیک به 5 ماه از عرضه Monument Valley 2 روی iOS می گذرد و حالا با توجه به اطلاعات به دست آمده، دارندگان دیوایس های اندرویدی هم تا دو هفته دیگر می توانند دست پخت جدید استودیوی ustwo games که با استقبال خیلی خوب بازیکن ها و منتقدین مواجه شده را بچشند.

گفته های تیم توسعه دهنده نشان می دهند که نسخه اندروید بازی 6 نوامبر امسال (15 آبان) با قیمتی نامعلوم منتشر می شود. جالب اینجاست بدانید پیش ثبت نام مانیومنت ولی 2 [مرحله Pre-Register] از ماه پیش آغاز شد و همان موقع نسخه ای از آن که البته دارای مشکلات گوناگون خودش بود لو رفت.

بنابراین اگر شما هم از دسته بازیکن هایی هستید که صبرتان به خاطر ضعف های نسخه غیر رسمی سرازیر شده بهتر است چند روز دیگر صبر کنید. قسمت دوم مانیومنت ولی در 5 ژوئن (15 خرداد) برای iOS انتشار یافت. همانند گذشته، «خطای دید» نقش مهمی را در طراحی پازل ها داشته و بنابراین بعضی وقت ها چشم هایتان فریب تان می دهد.

برای اطلاعات بیشتر، نسخه اول مانیومنت ولی در سال 2014 عرضه شد و توانست بیش از 20 میلیون دلار فروش کند. گزارشات اولیه از فروش مانیومنت ولی 2 نشان می دادند که بازی در بازه زمانی مشابه موفق تر از قسمت اول ظاهر شده است. حالا باید صبر کنیم و ببینیم با عرضه نسخه اندروید، فروش ساخته جدید ustwo games چه تغییراتی می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • محمد رضا
    محمد رضا | ۱ آبان ۱۳۹۶

    ایول باقیمت نامعلوم یعنی باید صبر کنیم نسخه مود بیاد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی