ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

افزایش قیمت محصولات سایپا اعلام شد- مهر 96

گروه خودروسازی سایپا در نظر دارد قیمت برخی محصولات خود را از تاریخ شنبه 29 مهرماه 96 با قیمتهای جدید به متقاضیان عرضه نماید. قیمت محصولات شرکت سایپا از تاریخ 29 مهرماه 96 به شرح ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۲۹ مهر ۱۳۹۶ | ۱۰:۴۶

گروه خودروسازی سایپا در نظر دارد قیمت برخی محصولات خود را از تاریخ شنبه 29 مهرماه 96 با قیمتهای جدید به متقاضیان عرضه نماید.

قیمت محصولات شرکت سایپا از تاریخ 29 مهرماه 96 به شرح جداول ذیل خواهد بود:

ساینا اتوماتیک با پیشرانه ‌ی ۱.۵ لیتری عرضه می ‌شود که قدرت ۸۷ اسب بخار و گشتاور ۱۲۸ نیوتن ‌متر خواهد داشت.

بیشینه قدرت در دور موتور ۵۳۰۰ دور بر دقیقه و نهایت گشتاور از دور موتور ۴۰۰۰ دور بر دقیقه حاصل می ‌شود.چانگان CS 35 از یک پیشرانه چهار سیلندر 1.6 لیتری تمام آلومینیمی 16 سوپاپ نیرو می ‌گیرد. این پیشرانه که با نام BLUE CORE عرضه می ‌شود، با همکاری شرکای خارجی چانگان، من ‌جمله مزدای ژاپن و فورد آمریکا تکوین و توسعه یافته است و از ویژگی ‌های آن می ‌توان به مصرف کمتر، کارایی بهتر و نیز آلایندگی کمتر نسبت به پیشرانه ‌های متداول بنزینی اشاره نمود.

خروجی توان این پیشرانه معادل 125 اسب بخار و گشتاور آن معادل 160 نیوتن ‌متر است. از لحاظ سیستم انتقال قدرت، این خودرو با گیربکس‌ های 5 سرعته دستی و 4 سرعته اتوماتیک عرضه می ‌شود که نسخه ‌های تولید شده کشورمان با گیربکس اتوماتیک عرضه می‌ شوند.تیبا ۲ یا مدل ۵ درب تیبا از پرتقاضا ترین محصولات گروه خودروسازی سایپا محسوب می شود. تیبا۲ از محبوبیت بالایی در بین قشر جوان برخوردار است.

ویژگی هایی از جمله قدرت موتور و شتاب اولیه بالا و جادار بودن توانسته این محصول را در زمره ایدآل ترین خودروهای جوانان قرار دهد.سراتو 2.0 آپشنال با آپشن‌های جدید نصب شده بسیار مناسب گردیده و در حدود 14 میلیون تجهیزات جدید نسبت به مدل معمولی به آن اضافه شده است و به عبارتی این خودرو جدید از نظر مهندسی، کیفیت و شرایط تولید بسیار متفاوت و همچنین بهترین شرایط گارانتی و ارائه خدمات را خواهد داشت.

تفاوت آپشن سراتو 2.0 آپشنال با مدل سراتو 2.0 معمولی به شرح ذیل می‌باشد: سانروف- سیستم قفل و سوئیچ هوشمند (Smart Key)- سیستم تعویض دنده پشت فرمان (Paddle Shifter)- مولتی مدیا و جی پی اس (رهیاب)- سنسور و دوربین دنده عقب- صندلی چرم - جلو آمپر جدید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • masoud javadi
    masoud javadi | ۳۰ مهر ۱۳۹۶

    اگه از جمشید آرین حمایت بشه همه مشکلات حل میشه
    ایران خودرو و سایپا هم با کله میخورن زمین
    حیف که مافیای خودرو تو ایران قدرت عجیبی داره

  • sepehri
    sepehri | ۲۹ مهر ۱۳۹۶

    فقط فشار دادنو بلدن و برا مردمه ماهم که عادیه

  • mahzar
    mahzar | ۲۹ مهر ۱۳۹۶

    به چه دلیل چی توش گذاشتین که زیاد ترش میکنین ما ایرانیا اگه نخریم همهنخرن شرکتش ورشکستگی میشه حتما یییه سال خودرو نخخرید ازش

  • Pourya amirshekari
    Pourya amirshekari | ۲۹ مهر ۱۳۹۶

    جلو آمپر جدید !!! تورو خدا این واقعا آپشن حساب میشه؟؟؟؟؟؟؟

  • کیخسرو گورانی
    کیخسرو گورانی | ۲۹ مهر ۱۳۹۶

    انقدر اعتراض نکنید!همین شماها هستید که باز فردا میرید پیش خرید میکنید!واقعا فازتون چیه؟!چرا انقدر شکایت می کنید ولی بازم میخرید؟!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی