ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تست مقاومت پیکسل 2 در برابر خراشیدگی، آتش و فشار [تماشا کنید]

کانال های زیادی در یوتیوب وجود دارند که برای جذب مخاطب از اقدامات عجیب خود فیلمبرداری کرده و آن را به نمایش می گذارند و حالا یکی از این کانال ها پرچمدار جدید گوگل را ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۹ مهر ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

کانال های زیادی در یوتیوب وجود دارند که برای جذب مخاطب از اقدامات عجیب خود فیلمبرداری کرده و آن را به نمایش می گذارند و حالا یکی از این کانال ها پرچمدار جدید گوگل را زیر شکنجه برده تا مقاومت آن را بسنجد.

بدین منظور گوگل پیکسل 2 باید تست های مختلفی از جمله قرار گرفتن در معرض آتش، فشار و خراشیدگی را از سر بگذراند. در مرحه اول تست خراشیدگی انجام شده و از آنجایی که نمایشگر پیکسل 2 به محافظ گوریلا گلس 5 مجهز است، مقاومت خوبی از نشان داده و در سطح 6 دچار خراشیدگی می شود.

اسپیکرهای جلو در شبکه ای از فلز قرار گرفته اند که مقاومت آنها را افزایش داده است. از طرف دیگر دوربین های اصلی و  سلفی نیز زیر پوشش محافظ قرار داشته و به سادگی دچار خش نمی شوند.

علی رغم اینکه این اسمارت فون از آلومینیوم ساخته شده اما این فلز زیر لایه‌ای که گوگل آن را پوشش هیبریدی می‌خواند قرار گرفته، به همین جهت مقاومت آن در برابر خراشیدگی کمتر است.

نکته منفی پیکسل 2 اینجاست که سنسور اثر انگشت بسیاری از گوشی های هوشمند بعد از خط افتادن به خوبی قبل کار می‌کند، اما حسگر پیکسل 2 بعد از خط و خش از کار می‌افتد.

در  آزمون دوم نمایشگر  برای چند ثانیه در معرض آتش قرار گرفته و در نتیجه لکه ای روی آن پدید می آید.

در آزمون سوم نیز مثل دیگر ویدئوهای این کانال نوبت به خمیدگی می رسد. در این مرحله با وارد آمدن فشار پیکسل 2 از پنل کناری زیر درگاه سیم کارت می شکند. اگرچه این شکستگی مقاومت موبایل در برابر آب را از بین  می برد با این حال هنوز هم به خوبی کار می کند. در ادامه می توانید ویدئوی مربوط به این تست را مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • jamalifar
    jamalifar | ۳۰ مهر ۱۳۹۶

    گوشی مضخرف....
    نه طراحی داره
    نه مقاومت داره
    راحت هم خط بر میداره
    فقط عکس خوب میگیره

  • آریا
    آریا | ۲۹ مهر ۱۳۹۶

    ترکید

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی