ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیرعامل اپل از بازگشت مک مینی خبر می دهد

حدود 3 سال از معرفی آخرین نسخه مک مینی می گذرد و بسیاری از طرفدارن اپل آنرا به دست فراموشی سپره اند، اما حالا تیم کوک از رستاخیز این کامپیوتر کوچک خبر می دهد. خبر ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۹ مهر ۱۳۹۶ | ۱۵:۱۵

حدود 3 سال از معرفی آخرین نسخه مک مینی می گذرد و بسیاری از طرفدارن اپل آنرا به دست فراموشی سپره اند، اما حالا تیم کوک از رستاخیز این کامپیوتر کوچک خبر می دهد.

خبر عرضه نسخه جدید این کامیپوتر کوچک از اتفاقی عجیب شروع شد که در سایت «مک رومرز» مطرح شده است. بر این اساس یکی از علاقمندان مک مینی به نام «کِرَر» که کاسه صبرش از آپدیت نشدن گجت مورد علاقه اش به سر آمده به مدیرعامل اپل ایمیل زده و به یادآوری می کند که سه سال از عرضه آخرین نسخه این مینی کامپیوتر می گذرد.

نکته جالب اینجاست که تیم کوک با ایمیل شخصی خود به او پاسخ داده و تاکید می کند که آنها برای مک مینی برنامه هایی دارند اما به جزئیات بیشتر یا زمان عرضه نسخه جدید اشاره ای نمی کند. متن ایمیل تیم کوک بدین شرح است:

کرر از اینکه مک مینی نظر تو را به خود جلب کرده خوشحالیم. اگرچه الان نمی توانم جزئیات زیادی را بیان کنم اما مطمئن باش که این گجت در آینده بخش مهمی از محصولات ما خواهد بود.

گفتنی است آخرین نسخه مک مینی که در سال 2014 معرفی شد از نسل چهارم پردازشگرهای اینتل موسوم به «Haswell» بهره می برد، در حالی که اینتل نسل هشتم این پردازنده ها را نیز معرفی کرده است.

از طرف دیگر این دستگاه با برخورداری از  4 گیگابایت رم قیمتی معادل 499 دلار دارد، این در حالی است که با این قیمت می توان مینی کامپیوترهای دیگری را با مشخصات بسیار قوی تر تهیه کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی