ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ارزش بیت کوین از 6000 دلار عبور کرد

تقریباً 2 ماه پیش بود که تحلیلگران شرکت مشاوره ای «Fundstrat» پیش بینی کردند ارزش پول مجازی «بیت کوین» در سال 2018 میلادی به بیش از 6000 دلار برای هر واحد افزایش خواهد یافت. [digipullqoute ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۹ مهر ۱۳۹۶ | ۱۲:۲۰

تقریباً 2 ماه پیش بود که تحلیلگران شرکت مشاوره ای «Fundstrat» پیش بینی کردند ارزش پول مجازی «بیت کوین» در سال 2018 میلادی به بیش از 6000 دلار برای هر واحد افزایش خواهد یافت.

ارزش هر بیت کوین در بالاترین میزان 6137 دلار بوده است

اکنون اما خبر می رسد که پیش بینی مورد اشاره زودتر از موعد به حقیقت پیوسته و قیمت هر سکه مجازی بیت کوین امروز به بالاتر از 6000 دلار رسیده؛ به طوری که در بالاترین میزان، هر بیت کوین ارزشی معادل 6137 دلار داشته است (قیمت لحظه ای بیت کوین). البته هنوز علت اصلی این افزایش قیمت مشخص نشده اما با توجه به آمار موجود، ارزش بیت کوین نسبت به نخستین روز سال 2017 تقریباً 5 برابر شده که این افزایش در طول 365 روز گذشته برابر 845 درصد بوده است.

جالب است بدانید که در این میان «ساتوشی ناکاموتو» خالق بیت کوین که هویتی مجهول دارد، بیشترین بهره را از افزایش قیمت پول مجازی خود برده چرا که بر اساس برخی گزارشات، او (یا این گروه) در نخستین روزهای معرفی بیت کوین که استخراج آن به سختی این روزها نبود، 980 هزار بیت کوین استخراج کرده اند که حالا ارزشی نزدیک به 6 میلیارد دلار خواهد داشت.

گفتنی است پس از افت ارزش بیت کوین به 2900 دلار در 24 شهریور امسال، قیمت این پول مجازی روز به روز افزایش یافته و پیش بینی می شود با ایجاد انشعاب جدید آن تحت عنوان «Bitcoin Gold» در هفته های آتی، ارزش شاخه اصلی بیت کوین باز هم افزایش یابد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • seyyed1383
    seyyed1383 | ۱۳ آبان ۱۳۹۶

    واحد پولی جدید wcx جای بیت کوین را خواهد گرفت؟!!
    به تازگی یک ارز دیجیتالی جدید به نام wcx واحد پولی جدیدی مانند بیت کوین شروع به کار کرده است.که شروع تبادلات این ارز از 31 اکتبر یعنی تا چندین روز دیگر آغاز خواهد شد.
    ارزش هر یک wcx در حال حاضر برابر با 10 سنت می باشد به عبارتی هر wcx 10 برابر با 1 دلار است.
    خبرهایی وجود دارد که پیش بینی می شود ارزش هر wcx به 10 دلار برسد.
    کاربران میتوانند با ثبت نام رایگان در سایت wcx به عنوان هدیه صاحب 5 دلار شوند و از آن استفاده کنند(این واحد پولی در ایران خرید و فروش می شود)
    برای ثبت نام میتوانید به آدرس زیر بروید و با ثبت نام داخل سایت و تائید ایمیلتان 50wcx معادل 5 دلار به عنوان هدیه دریافت کنید.اگر طبق پیش بینی ها ارزش هر wcx به 10 دلار برسد شما با یک ثبت رایگان صاحب 500 دلار در آینده نزدیک خواهید شد که می توانید از این 500 دلار در ایران نیز استفاده کنید.
    ✅ راهنمای ثبت نام جهت دریافت 5 دلار:
    بعد از ورود به لینک زیر روی Sign Up در وسط صفحه کلیک کنید و ایمیل خود را وارد کنید و بعد از ثبت نام وارد ایمیل خود شوید و ایمیل خود را تایید کنید تا مبلغ مورد نظر در حساب شما ثبت‌شود:
    https://ico.wcex.co/?ref=Q5JkgIt

    ارزهای دیجیتال قطعا در آینده نزدیک همانند بیت کوین حرف های زیادی برای گفتن دارند. یک مثال ساده میزنم اگر شما 6سال قبل ۵۰ هزار تومان روی بیت کوین می گذاشتید الان ۱۵ میلیارد تومن پول در اختیار داشتید.
    ثبت نامش کاملا رایگان و حتی اگر عقیده دارید ارزش ندارد کلا 5 دقیقه زمان میبرد تا ثبت نام کنید و به عنوان بلیط بخت آزمایی نگاه کنید که در صورت حقیقت قطعا سود شگرفی خواهید کرد ولی در صورت عدم حقیقت هیچ ضرری نخواهید کرد
    لینک ایمیل فعال گردد

  • Bold
    Bold | ۱۲ آبان ۱۳۹۶

    واحد پولی جدید WCX جای BitCoin را خواهد گرفت!
    به تازگی یک ارز دیجیتالی جدید به نام WCX واحد پولی جدیدی مانند BitCoin شروع به کار کرده است که شروع تبادلات این ارز از 1دسامبر 2017 یعنی تا چندین روز دیگر آغاز خواهد شد.

    ارزش هر یک WCX در حال حاضر برابر با 10 سنت می باشد به عبارتی هر WCX 10 برابر با 1 دلار است.
    خبرهایی وجود دارد که پیش بینی می شود ارزش هر WCX به 10 دلار برسد.
    کاربران میتوانند با ثبت نام رایگان در سایت WCX تا 2 نوامبر به عنوان هدیه صاحب 5 دلار شوند و از آن استفاده کنند(این واحد پولی در ایران خرید و فروش می شود)
    برای ثبت نام میتوانید به آدرس زیر بروید و با ثبت نام داخل سایت و تائید ایمیلتان 50WCX معادل 5 دلار به عنوان هدیه دریافت کنید.
    اگر طبق پیش بینی ها ارزش هر WCX به 10 دلار برسد شما با یک ثبت رایگان صاحب 500 دلار در آینده نزدیک خواهید شد که می توانید از این 500 دلار در ایران نیز استفاده کنید.

    بعد از کلیک بر روی لینک زیر روی Sign Up در وسط صفحه کلیک کنید و ایمیل خود را وارد کنید و بعد از ثبت نام وارد ایمیل خود شوید و ایمیل خود را تایید کنید تا مبلغ مورد نظر در حساب شما ثبت شود.
    https://ico.wcex.co/?ref=vK4QB6h

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی