ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل فوتوز حالا از تصاویر متحرک Motion Photos هم پشتیبانی می کند

با انتشار آپدیت اخیر گوگل، اپلیکیشن گوگل فوتوز حالا از تصاویر متحرک Motion Photos پشتیبانی به عمل می آورد. این بدان معناست که می توانید تصاویر موشن فوتوز را مستقیما در اپلیکیشن مشاهده کرده و ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۹ مهر ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۰

با انتشار آپدیت اخیر گوگل، اپلیکیشن گوگل فوتوز حالا از تصاویر متحرک Motion Photos پشتیبانی به عمل می آورد. این بدان معناست که می توانید تصاویر موشن فوتوز را مستقیما در اپلیکیشن مشاهده کرده و بین پلتفرم های دیگر به اشتراک بگذارید. این خبر ساعاتی پیش در حساب کاربری گوگل فوتوز در توییتر اطلاع رسانی شده است.

البته در حال حاضر همه افراد به موشن فوتوز دسترسی ندارند چرا که این قابلیت تنها برای دو دیوایس پیکسل ۲ و پیکسل ۲ XL ارائه شده، اما احتمال آن هست که گوگل در آینده نزدیک دسترسی به چنین قابلیتی را برای دیوایس های دیگر نیز فراهم نماید.

گوگل در توییت خود هیچ اشاره ای به زمان ارائه این قابلیت برای دیوایس های دیگر نکرده، بنابراین فعلا خرید پیکسل های جدید تنها راهی است که بتوانید از مزایای تصاویر موشن فوتوز بهره مند شوید.

گفتنی است که ذخیره تصاویر موشن فوتوز در گوگل فوتوز راهکار خوبی است تا فضای حافظه داخلی موبایل تان را با این عکس های حجیم اشغال نکنید و در عوض به همه آن ها در فضای ابری دسترسی داشته باشید.

در نهایت شایان ذکر است که موشن فوتوز به عنوان قابلیتی در دیوایس های پیکسل، نباید با موشن استیلز اشتباهی گرفته شود که یک اپلیکیشن ساخت تصاویر متحرک به شمار می آید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی