ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نمونه تصاویر ثبت شده با دوربین موبایل نوکیا 7 منتشر شد

تنها چند روز پیش، HMD Global، شرکت مالک برند نوکیا، از موبایل میان رده نوکیا 7 رونمایی کرد و حالا تصاویر جدید ثبت شده توسط دوربین این اسمارت فون منتشر گشته است. لازم به ذکر ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۳۰ مهر ۱۳۹۶ | ۱۳:۰۱

تنها چند روز پیش، HMD Global، شرکت مالک برند نوکیا، از موبایل میان رده نوکیا 7 رونمایی کرد و حالا تصاویر جدید ثبت شده توسط دوربین این اسمارت فون منتشر گشته است.

لازم به ذکر است که میان رده جدید این شرکت از دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی با گشودگی دهانه دیافراگم f1.8 بهره می برد و اندازه هر یک از پیکسل های سنسور آن 1.12 میکرون است و یک فلاش دوگانه نیز در پایین دوربین تعبیه شده. تمام این موارد موجب می شود انتظارات از کیفیت عکس برداری این تلفن هوشمند بالا رود. همچنین فراموش نکنیم که مدیر روابط عمومی HMD Global، پیشتر قول تجربه عکاسی با کیفیتی در حد موبایل های بهره مند از لنز های ساخت کارل زایس را در مورد این اسمارت فون داده بود.

در ادامه می توانید تصاویری که توسط دوربین این موبایل ثبت شده را مشاهده نمایید (برای مشاهده تصاویر در اندازه اصلی، روی آنها کلیک کنید). لازم به ذکر است که این تصاویر از سوی منبع منتشر کننده فشرده شده و از نظر اندازه نیز کوچک شده اند؛ با این حال از نظر شفافیت و دقت رنگ ها، با کیفیت به نظر می رسند؛ اگرچه در برخی تصاویر، از جمله عکس گل ها، نویز هایی به چشم می خورد. در نهایت قضاوت را به شما واگذار می کنیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • هومن رمضانی
    هومن رمضانی | ۳۰ مهر ۱۳۹۶

    کاملا مشخصه کیفیت عکسا اومده پایین

  • Robot
    Robot | ۳۰ مهر ۱۳۹۶

    جهت اطلاع عزیزان !
    بهترین برنامه جهت کم کردن حجم تصاویر به پایین ترین حد ممکن بدون افت کیفیت ! JpegMini

    برنامه ای کم حجم و بسیار خوب جهت کسانی که عکس های چندین مگابایتی میگیرن اما میخوان آپلود کنن یا آرشیو کنن بدون افت کیفیت .
    {تو مایه های کمپرس کردن فیلمهای بلوری به MKV x265 }.

    با این برنامه دیگه مشکل متفاوت بودن کیفیت تصاویر کم حجم شده نسبت به تصاویر اصلی برطرف خواهد شد و حجم بسیار زیادی از فایل نیز کم خواهد شد.

  • ajamali95
    ajamali95 | ۳۰ مهر ۱۳۹۶

    شاید اشتباه شده ، اینا برای نوکیا 7 نبست.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی