ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

شرایط پیش فروش رنو ساندرو استپ وی – آبان 96

گروه خودروسازی سایپا فروش مرحله دوم ساندرو استپ وی را در سال جاری اجرا مى كند. رنو ساندرو استپ وی همان ساندرو هاچ بک است که بدون تغییرات اساسی از یک هاچ بک به یک ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۳۰ مهر ۱۳۹۶ | ۱۰:۴۵

گروه خودروسازی سایپا فروش مرحله دوم ساندرو استپ وی را در سال جاری اجرا مى کند. رنو ساندرو استپ وی همان ساندرو هاچ بک است که بدون تغییرات اساسی از یک هاچ بک به یک کراس اوور تبدیل شده است.

این دو خودرو تنها تفاوت هایی جزئی در ابعاد و ظاهری دارند. به علاوه اینکه اقداماتی در جهت بهبود ساختار سیستم تعلیق ساندرو استپ وی صورت گرفته و جعبه دنده آن در مدل دستی نسبت به ساندرو هاچ بک بهینه سازی شده است.

در دور اول پیش فروش ساندرو استپ وی در سال جاری , 7500دستگاه از این خودرو , با موعد تحویل آذر و دی ماه سال 96 و به صورت اینترنتی پیش فروش و عرضه شد که با استقبال بی نظیر هموطنان روبرو شد.

وی اظهار کرد: گروه خودروسازی سایپا با هدف رضایتمندی و حمایت از هموطنان ارجمند عزیز مرحله دوم پیش فروش ساندرو استپ وی, از ساعت 11 روز دوشنبه اول آبان ماه, با موعد تحویل بهمن و اسفند سال 96 را آغاز خواهد کرد.

معاونت فروش و بازاریابی گروه سایپا با هدف جلوگیری از عرضه مجدد و توزیع عادلانه محدودیت کد ملی را در این طرح اجرا خواهد کرد.

بنابراین امکان ثبت نام تنها برای مشتریانی فراهم خواهد بود که تا کنون موفق به ثبت نام این خودرو نشده اند.وی ادامه داد: به دلیل رفع عمده مشکلات قبلی سیستم فروش اینترنتی و افزایش سرعت عملیات ثبت نام امیدوارم که مشتریان در هنگام ثبت نام با مشکل خاصی مواجه نشوند، لذا از هموطنان و مشتریان درخواست کرد به منظور جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی برخی دفاتر غیر مجاز، فقط از طریق سایت اینترنتی شرکت سایپا به اقدام به ثبت نام کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • گودرز رجب پور
    گودرز رجب پور | ۳۰ مهر ۱۳۹۶

    داخلش چقدرم شبیه ال 90 هستش ??

  • amir khani
    amir khani | ۳۰ مهر ۱۳۹۶

    هیچ ارزشی نسبت به نسخه سادش نداره که بالا 60تومن پول به ال ممد هاچ بک شده بدی با امکانات نزدیک به صفر

مطالب پیشنهادی