ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

با شخصیت جدید بازی Sonic Forces بیشتر آشنا شوید

به نظر می رسد که موفقیت های سری بازی های سونیک در سال 2017، ادامه دار خواهد بود. عنوان سونیک مانیا که اواخر تابستان سال جاری برای کنسول های نسل هشتم منتشر شد و بعد ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱ آبان ۱۳۹۶ | ۱۸:۴۵

به نظر می رسد که موفقیت های سری بازی های سونیک در سال 2017، ادامه دار خواهد بود. عنوان سونیک مانیا که اواخر تابستان سال جاری برای کنسول های نسل هشتم منتشر شد و بعد از مدتی به پلتفرم پی سی آمد، تا کنون با واکنش خوبی از سوی هواداران و منتقدان روبرو شده است.

چندی پیش، سگا نیز به تازگی تاریخ انتشار نسخه دیگری از سری بازی های سونیک یعنی Sonic Forces را مشخص کرده بود، این عنوان در تاریخ 16 آبان، سرانجام برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پی سی منتشر خواهد شد.

حال این کمپانی ژاپنی، تریلر جدیدی را از این بازی منتشر کرده است که اطلاعات جدیدی را از این بازی در اختیار ما قرار می دهد. در این تریلر، جدا از سونیک، همراهان همیشگی او برای مبارزه با دشمن قسم خورده سونیک یعنی دکتر آگمن نیز حضور دارند.

این بازی بر خلاف سونیک مانیا که عنوانی به طور کامل کلاسیک بود، مکملی بین دنیای دو بعدی و مدرن سونیک است.  المان های مختلفی از بازی های سکو بازی سه بعدی و کلاسیک در این بازی حضور داشته و کاربران از قابلیت ساخت یک کاراکتر مختص به خود نیز بهره خواهند برد.

قابلیت ساخت یک کاراکتر اختصاصی و شخصی سازی، در این تریلر به طور کامل به نمایش در می آید. این شخصیت که در طول روند بازی و با کسب امتیاز، سلاح ها و قابلیت ها جدید از سمت شما به صورت کامل تغییر خواهد کرد، آواتار نام داشته و ظاهراً نقش بزرگی را در داستان بازی اعلام خواهد کرد.

همچنین، یک نسخه فیزیکی به خصوص از این بازی وجود دارد که خریداران آن، از پاداش هایی نظیر پوسته برای کنسول و کارت های مخصوص به شخصیت های سونیک، بهره مند خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی