ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

عکس های جاسوسی از بی ام و سری 3 نسل جدید منتشر شد

نسل جدید بی ام و سری 3 که با کد G20 در سال 2018 میلادی به صورت رسمی رونمایی شد. حال عکس های جاسوسی از اتاق این خودرو منتشر شده که نشان می دهند در ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۱ آبان ۱۳۹۶ | ۱۸:۳۰

نسل جدید بی ام و سری 3 که با کد G20 در سال 2018 میلادی به صورت رسمی رونمایی شد. حال عکس های جاسوسی از اتاق این خودرو منتشر شده که نشان می دهند در مدل های بالای این خودرو از صفحه نشان دهنده های دیجیتالی استفاده شده است.

سری 3 به عنوان پر فروش ترین محصول بی ام و باید با رقبای سرسختی همچون مرسدس بنز C کلاس و جگوار XE رقابت کند.

در بخش طراحی ظاهری و داخلی قطعا شاهد نزدیک شدن این نسل از سری 3 به برادرهای بزرگ تر خود همچون 5 و 7 خواهیم بود. با این تفاوت که بی ام و سعی می کند تا با ارائه یک طراحی تند و تیز در المان های مختلف حس سرزندگی و اسپرت بودن آن را بیشتر کند.

همچنین نسل جدید جلوپنجره بی ام و با گوشه های تیز نیز ظاهر آن را دگرگون خواهد کرد. در واقع می توان اینطور عنوان کرد که دپارتمان طراحی بی ام و در حال دنبال کردن راهی هستند که آئودی به دنبال آن رفته است و بی ام و هم می خواهد قطعات فلزی با ظاهر پیچیده تر را بر روی خط تولید خود بیاورد.

همچنین بی ام و سعی خواهد کرد تا کیفیت قطعات داخلی را به آئودی و مرسدس بنز نزدیک کند. رویه ای که در سری 5 دنبال شد در این مدل هم دنبال خواهد شد. کیفیت بصری و جانمایی قطعات مختلف از قابل توجه ترین نکات داخل اتاق خواهد بود.

بی ام و باید در بخش زیرپایی ها، لاستیک های به کار رفته و همینطور قطعات فلزی خود را در یک رده بالاتر قرار دهد. بسته به مدل می توان تجهیزات مختلفی را دریافت کرد اما همانند همیشه بسته اسپرت M، ترمزهای اسپرت و سیستم سرگرمی لوکس از تجهیزات انتخابی خواهد بود.

بی ام و با هدف تولید موتوری که کمتر از 100 گرم بر کیلومتر Co2 تولید کند، موتور 3 سیلندر 1.5 لیتری توربوشارژ شده 136 اسب بخاری را در این نسل استفاده خواهد کرد و نام این مدل را 316i خواهد گذاشت. مدل هیبریدی نیز با این موتور تولید خواهد شد.

باقی مدل ها همانند نسل گذشته عرضه خواهند شد که شامل مدل های 2 لیتری با حداکثر قدرت 265 اسب بخار و مدل 3 لیتری 6 سیلندر با حداکثر قدرت 365 اسب بخاری خواهد بود.

در قوی ترین مدل ها نیز که M3 و M4 باشند، موتور 6 سیلندر خطی توربو همراه با یک بخش الکترونیکی و تزریق آب به محفظه احتراق با حداکثر قدرت 500 اسب بخاری استفاده خواهد شد.

قابلیت های خودران برادارن بزرگ تر در این نسل از سری 3 استفاده خواهد شد. این خودرو می تواند خود را پارک کند، لاین را به صورت خودکار تعویض کند و در یک لاین حرکت کند. ترمزگیری خودکار نیز از دیگر قابلیت های آن است. همچنین قابلیت ترمزگیری و حرکت در حین ترافیک را نیز دارد.

برخلاف C کلاس مرسدس بنز، در بی ام و سری 3 خبری از تعلیق بادی نخواهد بود. اما قابلیت تنظیم فنرها برای این مدل در نظر گرفته شده است.

قابلیت تنظیم آنتی رول بار و همینطور نسل دوم فرمان فعال به همراه سیستم کنترل کننده گشتاور نیز برای آن در نظر گرفته شده است. فاصله محوری بیشتر به همراه مرکز ثقل پایین تر و همینطور وزن پایین تر، قابلیت های هندلینگی بیشتری به سری 3 خواهد داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی