ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کاربران گوگل فوتوز در ذخیره سازی عکس ها با اختلال مواجه شده اند

به گزارش جمعی از کاربران، اخیرا اپلیکیشن گوگل فوتوز در ذخیره سازی تصاویر دچار مشکل شده است. بعضی کاربران می گویند که از تاریخ 14 اکتبر به بعد، تصاویری که در اپلیکیشن بارگذاری شده نه ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱ آبان ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

به گزارش جمعی از کاربران، اخیرا اپلیکیشن گوگل فوتوز در ذخیره سازی تصاویر دچار مشکل شده است. بعضی کاربران می گویند که از تاریخ 14 اکتبر به بعد، تصاویری که در اپلیکیشن بارگذاری شده نه در اپ موبایل و نه وبسایت گوگل فوتوز به نمایش در نمی آیند، و این در حالیست که از همه آن ها نسخه پشتیبان تهیه شده است.

اگر شما هم جزو استفاده کنندگان گوگل فوتوز هستید، می توانید وجود این مشکل را با تستی ساده در اپلیکیشن بررسی کنید. کافیست با موبایل تان عکسی گرفته و آن را در اپلیکیشن بارگذاری نمایید. اگر عکس شما بلافاصله در وبسایت photos.google.com ظاهر شد، مشکلی نخواهید داشت. در غیر این صورت شما هم به جمع کاربرانی می پیوندید که بابت عدم نمایش عکس هایشان با مشکل مواجه هستند.

در حال حاضر جمع زیادی از کاربران اندروید در انجمن های گفتگوی گوگل وجود چنین اختلالی را مطرح کرده اند و از شواهد و قرائن پیداست که این مشکل صرفا محدود به کاربران آمریکایی نیست، چرا که کاربران کشورهای دیگری مثل فرانسه هم وجود مشکل مشابهی را در گوگل فوتوز گزارش داده اند.

اما خوشبختانه مدیران انجمن گفتگوی گوگل این موضوع را به گوش توسعه دهندگان اپلیکیشن رسانده اند و امید می رود که با انتشار یک به روز رسانی، این مشکل به طور کامل برطرف گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی