ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بررسی ویدیویی دیجیاتو: بازی Middle-Earth: Shadow of War

جان رونالد تالکین، نویسنده نام دار بریتانیایی و نگارنده آثاری چون هابیت و ارباب حلقه ها، خالق یکی از بزرگ ترین فانتزی های ادبی است. تا کنون تلاش های بسیاری برای اقتباس از آثار این ...

پوریا دانشور
نوشته شده توسط پوریا دانشور | ۲ آبان ۱۳۹۶ | ۲۳:۰۰

جان رونالد تالکین، نویسنده نام دار بریتانیایی و نگارنده آثاری چون هابیت و ارباب حلقه ها، خالق یکی از بزرگ ترین فانتزی های ادبی است. تا کنون تلاش های بسیاری برای اقتباس از آثار این نویسنده در مدیوم ویدیو گیم انجام شده، تعداد بسیاری شکست خوردند و عده معدودی هم موفق بودند.

یکی از موفق ترین این بازی ها، عنوانی بود به نام Middle-Earth: Shadow of Mordor. از نظر داستانی، شدو او موردور آن قدر ها هم به آثار تالکین متعهد نبود، اما آن چه که آن بازی را متمایز می کرد، گیم پلی برجسته و سیستمی انقلابی بود که تحسین همگان را برانگیخت.

با موفقیت شدو آو موردور، طبیعی است که ناشر و توسعه دهنده، فکر توسعه ادامه ای برای آن بازی را در سر بپروارند. حاصل این تفکر هم Middle-Earth: Shadow of War است، یکی از مورد انتظار ترین بازی های امسال. اما آیا Shadow of War توانسته انتظارات را برآورده کند؟ برای پاسخ به این پرسش، شما را به دیدن بررسی ویدیویی دیجیاتو از این بازی دعوت می کنیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • pine
    pine | ۳ آبان ۱۳۹۶

    ینی حالا باید یه ساعت زور بزنیم ببینیم شدو او مور دور چیه یا شدو او وار چیه.بعد یه ساعت بفمیم انگلیسیو فارسی نوشته

مطالب پیشنهادی