ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پیکسل های بعدی در سه نسخه عرضه می شوند؟

همانطور که می دانید گوگل موبایل های سری پیکسل خود را با اسامی رمزی خطاب می کند که عموما از نام آبزیان و ماهی ها گرفته شده اند و حالا آنطور که گزارش تازه وبسایت ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲ آبان ۱۳۹۶ | ۱۵:۱۵

همانطور که می دانید گوگل موبایل های سری پیکسل خود را با اسامی رمزی خطاب می کند که عموما از نام آبزیان و ماهی ها گرفته شده اند و حالا آنطور که گزارش تازه وبسایت دروید لایف در رابطه با اسمارت فون های سال ۲۰۱۸ این شرکت نشان می دهد، پیکسل های بعدی به ترتیب اسامی رمز crosshatch، albacore و blueline را یدک می کشند.

البته باید اشاره کنیم که این تنها یک گزارش اولیه با حداقل جزئیات محسوب می شود با این همه حاوی نکته مهمی است؛ اینکه گوگل قصد دارد سه اسمارت فون از سری پیکسل را در سال آینده میلادی ارائه نماید که از این میان یکی پریمیم خواهد بود (درست مانند آیفون 10 از نظر قیمت و استراتژی) و دو مدل دیگر موبایل هایی پیشرفته اما در رده پایین تر نسبت به نسخه پریمیم (مانند آیفون 8 و 8 پلاس) هستند و البته کلمه پیکسل نیز در نام هر سه شان حفظ خواهد شد.

crosshatch
blueline
albacore

در نظر داشته باشید که این گزارش هنوز به تایید شرکت مورد بحث یا مدیران آن نرسیده و ممکن است که با گذشت زمان اطلاعات دیگری در این خصوص در اختیارمان قرار بگیرد؛ کما اینکه پیشتر در مورد نسخه‌های سال ۲۰۱۷ نیز تصور می شد که با سه مدل از این دستگاه ها روبرو خواهیم بود: muskie، walleye و taimen که در ادامه muskie حذف شد.

آنچه روشن است هنوز هیچ داده شفافی در خصوص طرح‌ها و برنامه‌های گوگل در دسترس نیست اما دست کم می دانیم که این شرکت چه ایده‌هایی را در سر دارد.و اما نکته جالب تر اینکه اسم رمز crosshatch اخیرا در اسناد پروژه اپن سورس اندروید مشاهده شده. لازم است اشاره کنیم که دو اسم دیگر هنوز در جایی افشا نشده اند و در مقابل نام wahoo در سند مذکور رویت شده که می تواند به یک دستگاه دیگر که البته به نحوی هم با صدا در ارتباط است اشاره داشته باشد. با این همه دروید لایف خاطر نشان کرده wahoo اسم رمز محصولی مربوط به سال ۲۰۱۷ است که پروژه تولید آن متوقف شده.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • ajamali95
    ajamali95 | ۲ آبان ۱۳۹۶

    اول بياد مشكلات گوشي هاى ٢٠١٧ خودش رو جمع و جور كنه بعد به فكر ساختن گوشى سال بعد باشه.

  • هادی
    هادی | ۲ آبان ۱۳۹۶

    از الان آخه??

  • amir hasani
    amir hasani | ۲ آبان ۱۳۹۶

    اونقدرام مهم نیست ک از الان بهش بپردازید

مطالب پیشنهادی