ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی به زودی از نسل جدید سگ های رباتیک خود رونمایی می کند

شرکت سونی اواسط سال 1998 میلادی کانسپت یک سگ رباتیک خانگی را معرفی کرد و یک سال بعد نخستین سری از ربات های سرگرمی سری «AIBO» خود را به بازار عرضه نمود. [digipullqoute place="right"]سگ های ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲ آبان ۱۳۹۶ | ۱۹:۳۰

شرکت سونی اواسط سال 1998 میلادی کانسپت یک سگ رباتیک خانگی را معرفی کرد و یک سال بعد نخستین سری از ربات های سرگرمی سری «AIBO» خود را به بازار عرضه نمود.

سگ های رباتیک سونی محصولاتی لوکس و گرانقیمت بودند

البته این سگ های رباتیک جالب از نظر تجاری موفقیت چشمگیری کسب نکردند و بیشتر توسط خانواده های ثروتمند و به عنوان اسباب بازی برای کودکان خریداری شدند؛ امری که در نهایت موجب شد «هاوارد استرینگر» مدیر عامل سابق سونی، در سال 2006 و همسو با سیاست های کاهش هزینه، توسعه و تولید AIBO را متوقف کند.

نسل اول سگ های رباتیک AIBO

حالا به گزارش وال استریت ژورنال، کمپانی سونی که AIBO را به عنوان یک محصول برجسته و نمادین در تاریخ خود می داند، تصمیم گرفته سری جدیدی از سگ های رباتیک خود را به بازار عرضه کند.

بر اساس اطلاعات موجود، سگ رباتیک جدید سونی نسبت به نسخه های قبلی قابلیت های حرکتی پیشرفته تری داشته و در کنار بهره مندی از هوش مصنوعی قدرتمند، می تواند با ارتباط اینترنتی سریع به بخشی از شبکه اینترنت اشیا در خانه تبدیل شود.

آخرین نسل از سگ های رباتیک AIBO

گفتنی است کمپانی سونی هنوز در این باره رسماً اظهار نظری نکرده و از نام و قیمت احتمالی محصول جدید اطلاعی در دست نیست؛ با این حال جالب است بدانید که نسل های قبلی سگ رباتیک سونی با قیمت هایی در حدود 2500 دلار به فروش می رسیدند که به هیچ عنوان مبلغ کمی نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • sajjad huseini
    sajjad huseini | ۴ آبان ۱۳۹۶

    البته نباید از گوشی هاش گذشت

  • sajjad huseini
    sajjad huseini | ۴ آبان ۱۳۹۶

    سلام

    این سونی همه چیز اش خوبه
    بخصوص بازی فوتبالش

  • ‌شکور حسین
    ‌شکور حسین | ۲ آبان ۱۳۹۶

    جالبه ?

مطالب پیشنهادی