ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا گلکسی اس 9 به همراه شارژر بی سیم دوگانه ارائه می شود؟

امروزه بسیاری از شرکت های سازنده تلفن های هوشمند، امکان استفاده از قابلیت شارژ بی سیم را در موبایل های خود ارائه می کنند. ولی یک از مشکلاتی که اکثر پدهای شارژ بیسیم با آن ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲ آبان ۱۳۹۶ | ۱۲:۰۰

امروزه بسیاری از شرکت های سازنده تلفن های هوشمند، امکان استفاده از قابلیت شارژ بی سیم را در موبایل های خود ارائه می کنند. ولی یک از مشکلاتی که اکثر پدهای شارژ بیسیم با آن مواجه هستند، عدم پشتیبانی از کارکرد همزمان با چندین گجت است.

به منظور حل این مشکل، سامسونگ به تازگی پتنتی را در اداره ثبت پتنت و علامت تجاری آمریکا ثبت کرده که حکایت از طراحی یک پد شارژ بی سیم ویژه برای شارژ کردن چندین محصول به طور همزمان دارد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در اسناد این پتنت، استاندارد مورد استفاده در شارژر جدید، «چی» (Qi) است. طراحی این گجت نیز بسیار ساده بوده و با استفاده از دو سیم پیچ جداگانه و بر اساس تکنولوژی القا یا تشدید مغناطیسی عمل می کند.

لازم به یادآوری است که پیش از این اپل نیز همزمان با معرفی آیفون X، از شارژر ویژه ای به نام «AirPower» رونمایی کرد که از استاندارد Qi بهره می برد و امکان شارژ همزمان چندین گجت را فراهم می کند و قرار است در سال 2018 به بازار عرضه شود.

بر اساس گزارشات، احتمال می رود که سامسونگ نیز قصد دارد به منظور جبران فاصله خود با اپل، همزمان با معرفی پرچمدار بعدی خود، یعنی گلکسی اس 9، از شارژر بی سیم جدید نیز رونمایی کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی