ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی Injustice 2 برای پی سی تایید شد

سرانجام و همانطور که انتظار می رفت، بازی Injustice 2 برای پلتفرم پی سی تایید شد. ناشر و سازنده این بازی یعنی کمپانی برادران وارنر و استودیو ندررلم، طی بیانه ای، عرضه این بازی برای پلتفرم ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۳ آبان ۱۳۹۶ | ۱۸:۱۵

سرانجام و همانطور که انتظار می رفت، بازی Injustice 2 برای پلتفرم پی سی تایید شد. ناشر و سازنده این بازی یعنی کمپانی برادران وارنر و استودیو ندررلم، طی بیانه ای، عرضه این بازی برای پلتفرم پی سی را تایید کردند.

این بازی مبارزه ای که بر اساس دنیای ابرقهرمانان دنیای کامیک های دی سی طراحی شده است، چندی پیش برای کنسول های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه شده و با واکنش خوبی از سمت منتقدان و طرفداران بازی های مبارزه ای، روبرو شد.

لازم به ذکر است که سازندگان بازی، جدا از تایید عرضه آن برای پی سی، خبر از انتشار یک بتا عمومی برای این پلتفرم روی شبکه استیم در روز جاری (3 آبان) را دادند.

مسئولیت انجام پورت نسخه پی سی بازی، بر عهده استویدیو QUOC که پیش از این به خوبی از عهده پورت مورتال کمبت ایکس برای همین پلتفرم شده بود، واگذار شده است.

البته برادران وارنر، سابقه خوبی در چند سال اخیر، سابقه خوبی در عرضه بازی برای پی سی ندارند. بازی Batman Arkham Knight  که در سال 2015 میلادی برای این پلتفرم عرضه شده بود، یک تجربه پورت کردن افتضاح بود.

انتقاد از عرضه با مشکل نسخه پی سی بازی تا جایی پیش کرد که سرانجام ناشرین آن تصمیم به حذف آن از استیم و عرضه دوباره آن با تاخیر و پس از رفع مشکلات کردند.

البته به نظر می رسد که برادران وارنر از این قضیه درس گرفته و نسخه پی سی بازی Injustice 2، پورت قابل قبولی خواهد بود. هنوز تاریخ انتشار مشخصی برای این عنوان در نظر گرفته نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • S B
    S B | ۷ آبان ۱۳۹۶

    بهترین بازی سبک مبارزه ای!
    بهترین بازی کمیک بوکی!
    بهترین بازی نتررلم!
    واسه پیسی اومدنش هیچ تعجبی نداره

  • سعید حنیفی
    سعید حنیفی | ۴ آبان ۱۳۹۶

    خوشحالم که بلاخره برا pc هم اومد، البته فکر کنم نسخه pc همراه با بسته های الحاقی که تاحالا منتشر شدن واسش بیاد. درکل امیدوارم بهینه سازی های لازم روش صورت بگیره و دردسر نده بهمون

مطالب پیشنهادی