ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جیمیل اندروید حالا از افزونه های تجاری پشتیبانی به عمل می آورد

گوگل ساعاتی پیش اعلام کرده که حالا نسخه های اندروید و تحت وب مرورگر گوگل کروم به طور کامل با افزونه ها سازگاری دارند. به لطف این افزونه ها کاربران می توانند بدون نیاز به ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳ آبان ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

گوگل ساعاتی پیش اعلام کرده که حالا نسخه های اندروید و تحت وب مرورگر گوگل کروم به طور کامل با افزونه ها سازگاری دارند. به لطف این افزونه ها کاربران می توانند بدون نیاز به خروج از محیط ایمیل به پر استفاده ترین اپلیکیشن های تجاری خود دسترسی داشته باشند.

از آنجا که این افزونه ها برای اندروید و دسکتاپ ارائه شده اند، نصب شان روی یکی از این پلتفرم ها کافیست تا در تمام دیوایس های دیگر به آن ها دسترسی پیدا کنید. به منظور شروع استفاده از افزونه ها، کافیست در اینباکس جیمیل از گوشه بالا و سمت راست تصویر گزینه چرخ دنده را انتخاب کرده و سپس روی Get add-ons کلیک کنید.

البته در حال حاضر افزونه های انگشت شماری با جیمیل سازگاری دارند که همگی از اوایل امسال به صورت پیش نمایش در اختیار جمع محدودی از کاربران قرار گرفته بودند. بنابراین توسعه دهندگان هنوز برای آوردن اپلیکیشن های خود در قالب افزونه به جیمیل فرصت زیادی دارند.

از جمله افزونه هایی که می توانید همین حالا از آن ها در جیمیل بهره ببرید می توان به Asana، Dialpad، Intuit QuickBooks Invoicing، ProsperWork، RingCentral، Smartsheet، Streak و Trello اشاره کرد که عمدتا برای اهداف تجاری کاربرد دارند.

اما به گفته گوگل، طی ماه های آینده افزونه های بیشتری در جیمیل پشتیبانی خواهند شد که از جمله مهم ترین آن ها می توان به DocuSign اشاره کرد که برای امضای الکترونیکی قراردادها فوق العاده مفید و کاربردی ظاهر می شود.

در پایان بد نیست بدانید که کلیه این افزونه ها از طریق G Suite Marketplace هم قابل دانلود هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • صالحی
    صالحی | ۳ آبان ۱۳۹۶

    حامد

مطالب پیشنهادی