ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کالبدشکافی نسخه 21 اپلیکیشن Duo قابلیت های آینده آن را آشکار می کند

مطابق گزارشی که امروز منتشر شده، اپلیکیشن ویدیو کنفرانس Duo به زودی می تواند برای ضبط و ارسال پیام های صوتی و ویدیویی هم مورد استفاده قرار بگیرد. جمعی از کاربران با کالبد شکافی نسخه ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳ آبان ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۰

مطابق گزارشی که امروز منتشر شده، اپلیکیشن ویدیو کنفرانس Duo به زودی می تواند برای ضبط و ارسال پیام های صوتی و ویدیویی هم مورد استفاده قرار بگیرد. جمعی از کاربران با کالبد شکافی نسخه 21 اپلیکیشن متوجه آیکن های جدیدی در آن شده اند که می توانند برای شروع و توقف ضبط یک پیام ویدیویی استفاده شوند.

همچنین با بررسی موشکافانه نسخه 21 Duo تغییراتی هم در سیستم دریافت نوتیفیکیشن ها مشاهده شده است. به نظر می رسد که کاربران Duo از نسخه های بعدی می توانند در صورت دریافت یک پیام صوتی یا ویدیویی جدید نام فرستنده را نیز روی نوتیفیکیشن دریافتی مشاهده کنند. همچنین بسته به نوع پیام دریافتی، احتمالا روی نوتیفیکیشن شاهد دکمه های Watch یا Listen هم باشید.

اما از دیگر موضوعاتی که در موشکافی نسخه 21 پیام رسان گوگل کشف شده می توان به قابلیت ذخیره سازی ویدیوها و همچنین پاک شدن خودکار ویدیوها پس از گذشت زمان معینی از دیده نشدن اشاره کرد. البته در حال حاضر جزئیاتی در مورد نحوه انجام این فرآیند در دسترس نیست، بنابراین هنوز نمی توان در مورد هیچ کدام با قطعیت صحبت کرد.

در ادامه شواهدی که از کالبدشکافی نسخه 21 اپلیکیشن Duo بدست آمده، بعضی از آن ها به دوربین مرتبط هستند. به نظر می رسد که در نسخه بعدی Duo کاربران می توانند متغیرهایی مثل روشنایی، کنتراست و میزان اشباع رنگ ها را به طور دستی تنظیم نمایند.

در مجموع به نظر می رسد که گوگل خواهان آن است که Duo را به چیزی فراتر از یک اپلیکیشن ویدیو چت تبدیل کند. امکان ضبط و ارسال پیام های ویدیویی و صوتی قابلیت هایی هستند که می توانند ارزش و اهمیت Duo به عنوان یک ابزار ارتباطی را بیش از پیش ارتقاء ببخشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • far had barahuee
    far had barahuee | ۳ آبان ۱۳۹۶

    قبلا تماس صوتی و تصویریش خیلی عالی بود با انترنت ضعیف هم نویز و قطعی نداشت ولی جدیدا یکم مشکل ساز شده و کیفیت اومده پایین

  • hamid
    hamid | ۳ آبان ۱۳۹۶

    بهترین برنامه تماس تصویریه ، هرگوشی باید این برنامرو داشته باشه

  • Alireza
    Alireza | ۳ آبان ۱۳۹۶

    هیچ برنامه ی صوتی حتی نزدیک اسکایپ هم نیست.اسکایپ عالیه

  • Amir_Safari
    Amir_Safari | ۳ آبان ۱۳۹۶

    تنها دلیلی ک از این برنامه استفاده میکنم اینه ک با هرکس مخصوصا خالم ک خیلی دوره از ما تماس تصویری برقرار کنم،بلد نبود در اسکایپ پروفایل بسازه????در حالی ک این برنامه فقط یک شماره تلفن میخواد و به هیچ چیز دیگه ای احتیاج نداره و همه مخصوصا افرادی ک زیاد از تکنولوژی سردر نمیارن راحت میتونن استفاده کنن.

مطالب پیشنهادی