ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اندرویدی ها در سه ماهه سوم امسال ۳۲۵ میلیارد ساعت از وقت خود را صرف اپلیکیشن ها کرده اند

انتشار گزارش جدیدی از App Annie موضوعی را به اثبات رسانده که تقریبا همگی آن را می دانستیم: ما عاشق اپلیکیشن هایمان هستیم. در واقع این عشق به اپلیکیشن ها به حدی رسیده که توانسته ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۴ آبان ۱۳۹۶ | ۱۵:۰۰

انتشار گزارش جدیدی از App Annie موضوعی را به اثبات رسانده که تقریبا همگی آن را می دانستیم: ما عاشق اپلیکیشن هایمان هستیم. در واقع این عشق به اپلیکیشن ها به حدی رسیده که توانسته در سه ماهه سوم سال 2017 رکوردهای قبلی میزان استفاده از آن ها را هم جابجا کند.

یقینا جمعیت زیاد کاربران اندروید در هندوستان و جنوب شرقی آسیا نقش بزرگی را در رسیدن به این رکورد ایفا کرده، اما به طور کلی می توان گفت که میزان استفاده از اپلیکیشن های اندرویدی در سراسر دنیا رو به افزایش است.

App Annie گزارش می دهد که کاربران اندروید در سه ماهه سوم سال جاری بیش از 325 میلیارد ساعت از وقت خود را صرف اپلیکیشن ها کرده اند. این یعنی کاربران در مجموع بیش از 37 میلیون سال از زمان خود را در اپلیکیشن ها گذرانده اند که نسبت به سه ماهه سوم سال 2016 افزایشی 40 درصدی را نشان می دهد.

مجموع دانلود اپلیکیشن ها در دو پلتفرم اندروید و iOS به رقمی نزدیک به 26 میلیارد بار می رسد

همچنین آمار اخیر نشان می دهد که مجموع دانلود اپلیکیشن ها در دو پلتفرم اندروید و iOS به رقمی نزدیک به 26 میلیارد بار می رسد، که سال به سال با افزایشی 8 درصدی مواجه بوده و جالب است بدانید که این آمار صرفا نصب اپلیکیشن های جدید را شامل می شود و نه نصب مجدد اپ های قدیمی.

طبیعتا در کنار افزایش میزان استفاده از اپلیکیشن ها، مقدار هزینه ای که از سوی کاربران صرف آن ها شده هم افزایش پیدا می کند. App Annie گزارش می دهد که میزان درآمدزایی اپلیکیشن ها از پرداخت درون برنامه ای طی سه ماهه سوم سال جاری به رقمی معادل 17 میلیارد دلار رسیده که نسبت به سال گذشته با 28 درصد افزایش مواجه بوده است. ضمنا همانطور که انتظار می رفت، این اپل بوده که با iOS دو برابر سود بیشتری از اندروید را به خود اختصاص داده است.

البته آمار و ارقام مربوط به iOS و اندروید و فروشگاه های اپ استور و گوگل پلی حقایق دیگری را هم آشکار می سازند. به نظر می رسد که آمار دانلود اپلیکیشن ها و پرداخت های درون برنامه ای به آهستگی روندی رو به نزول را در پیش گرفته چرا که هر روز بازارهای نو ظهور راهی برای دسترسی به دیوایس های همراه پیدا می کنند و از طرف دیگر بازارهای قدیمی حالا تمایل بیشتری برای سرمایه گذاری در اپلیکیشن ها دارند.

همچنین App Annie در انتهای گزارش خود پیش بینی کرده که در سال 2021، آمار دانلود اپلیکیشن های iOS و اندروید به رقم 240 میلیارد مرتبه می رسد و مشتریان رقمی بالغ بر 100 میلیارد دلار را صرف اپلیکیشن ها خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی