ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن Bing Search مایکروسافت برای اندروید به‌روز رسانی مهمی دریافت کرد

شاید Bing Search تا امروز انتخاب اول شما برای جستجوی آنلاین در محیط وب نبوده، اما مایکروسافت با به‌روز رسانی های اخیرش می خواهد که این رویه را تغییر بدهد. غول نرم افزاری ساعاتی پیش ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۴ آبان ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

شاید Bing Search تا امروز انتخاب اول شما برای جستجوی آنلاین در محیط وب نبوده، اما مایکروسافت با به‌روز رسانی های اخیرش می خواهد که این رویه را تغییر بدهد. غول نرم افزاری ساعاتی پیش به‌روز رسانی بزرگی برای موتور جستجویش منتشر کرده که قابلیت های فوق العاده مفیدی را برای آن به ارمغان می آورد.

بعد از دریافت نسخه جدید، کاربران می توانند فید اخبار خود را شخصی سازی نمایند. نکته جالب توجه در مورد این فید وجود یک فیلتر «اخبار دروغین» است که می تواند صحت و سقم حرف های بیان شده در مقالات را برایتان مشخص کند.

اما قابلیت مفید بعدی به شما کمک می کند که در تاریخچه مرورگر آسان تر از همیشه به جستجو بپردازید. در راستای این موضوع مایکروسافت قسمت تاریخچه مرور بینگ را به چهار بخش تصاویر، ویدیوها، وب و اخبار تقسیم بندی کرده است.

با دریافت نسخه جدید کاربران می توانند فید اخبار خود را شخصی سازی نمایند

و در نهایت قابلیت auto-close tab را داریم که از عنوانش پیداست چه کاری در اپلیکیشن انجام می دهد. کاربران می توانند بینگ سرچ را طوری تنظیم کنند که تب های باز شده را پس از مدت زمانی معین (30 دقیقه، 24 ساعت یا هنگام خروج از اپلیکیشن) به طور کامل ببندد. البته فعال بودن یا نبودن این قابلیت کاملا در اختیار شماست.

به نظر می رسد که به‌روز رسانی مذکور فقط برای دیوایس های اندرویدی منتشر شده، اما مشخص نیست که آیا دیوایس های iOS هم آن را دریافت می کنند یا خیر؟ در هر صورت فعلا برای تجربه قابلیت های جدید چاره ای جز دانلود و نصب آخرین نسخه بینگ سرچ از گوگل پلی نخواهید داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی