ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نقد و بررسی‌

بررسی ویدیویی دیجیاتو: هوآوی میت 10

غول تکنولوژی کشور چین یعنی هوآوی چندی پیش فبلت پرچمدارش یعنی میت 10 را در سه مدل مختلف معرفی کرد که با طراحی زیبا و بدنه ای از جنس شیشه و فلز، چهره ای متفاوت ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۴ آبان ۱۳۹۶ | ۱۲:۰۰

غول تکنولوژی کشور چین یعنی هوآوی چندی پیش فبلت پرچمدارش یعنی میت 10 را در سه مدل مختلف معرفی کرد که با طراحی زیبا و بدنه ای از جنس شیشه و فلز، چهره ای متفاوت نسبت به نسل قبلی به خود گرفته است. چیپست قدرتمند کایرین 970 با پردازنده اختصاصی هوش مصنوعی و دوربین دوگانه حرفه ای که با همکاری شرکت لایکا ساخته شده، از جمله نقاط قوت میت 10 به شمار می روند.

پیش از این در دیجیاتو، هوآوی میت 10 را به طور کامل بررسی کردیم و حالا از شما دعوت می کنیم بررسی ویدیویی این موبایل را هم تماشا کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • alifattahi31
    alifattahi31 | ۲۴ اسفند ۱۳۹۶

    محصول جدید شرکت چینی هوآوی مدل «Mate 10» موبایلی با امکانات زیاد است که از بدنه‌ی مقاوم، دوربین باکیفیت، حافظه‌ی داخلی بالا و پردازنده‌ی قدرتمند برخوردار است. روی قاب پشتی گوشی میت 10 از دو دوربین استفاده شده است. در این گوشی، یک دوربین 20مگاپیکسلی در کنار یک دوربین 12مگاپیکسلی قرار گرفته است. با استفاده از این دوربین‌ها می‌توان عکس‌هایی با پس‌زمینه‌ی مات گرفت. این نوع فناوری را قبلا با نام «Portrait Mode» در گوشی‌های iPhone مشاهده کرده بودیم. در قسمت جلوی این گوشی نیز یک دوربین 8مگاپیکسلی قرار دارد.
    در کنار استفاده از دوربین‌های باکیفیت، شرکت هوآوی، میت 10 را با سخت‌افزاری نسبتا قدرتمند راهی بازار کرده است. همان‌طور که انتظار داشتیم، این تلفن همراه هوشمند با تراشه‌ی Kirin 970 در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. تراشه‌ای هشت‌هسته‌ای که از چهار هسته‌ی Cortex-A73 با فرکانس 2.36 گیگاهرتز و ۴ هسته‌ی Cortex A53 با فرکانس 1.84 گیگاهرتز بهره می‌برد. از دیگر مشخصات سخت‌افزاری میت 10 می‌توانیم به وجود ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی اشاره کنیم. این گوشی از کارت حافظه هم پشتیبانی می‌کند. یک باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی برای Mate 10 در نظر گرفته‌ شده که برای انواع کارهای روزانه مناسب است و به نظر می‌رسد که می‌تواند بیش از یک روز شارژدهی کند. باید به این موضوع اشاره کنیم که این محصول برای شارژ از رابط USB-C استفاده می‌کند. تکنولوژی شارژ سریع نیز در این محصول گنجانده شده است تا کاربر قادر باشد باتری گوشی خود را در مدت‌زمان کمی شارژ کند. استفاده از سیستم‌عامل اندروید 8.0 نیز از مشخصات مهم این محصول هوآوی به‌شمار می‌رود که قابلیت‌های مختلف و جدیدی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. کاربران این گوشی می‌توانند سنسور تشخیص اثرانگشت را شخصی‌سازی کنند تا بتوانند کارهای مختلفی با آن انجام دهند. این سنسور در میت 10 در قسمت جلوی گوشی قرار گرفته است. اگر به‌روزبودن و نمایشگر بزرگ در کنار ظرفیت زیاد حافظه‌ی داخلی و رم از اولویت‌های شما در انتخاب گوشی موبایل هستند و اگر در گروه علاقه‌مندان به عکاسی با گوشی موبایل قرار دارید، می‌توانید گوشی هوآوی میت 10 را به‌عنوان یکی از گزینه‌های انتخاب مدنظر قرار دهید.

  • LOGANLEGEN
    LOGANLEGEN | ۵ آذر ۱۳۹۶

    پرچمدار اصلی هواوی یعنی Mate 10 pro لطفاً برررسی کنید

  • Milaaad666
    Milaaad666 | ۵ آبان ۱۳۹۶

    موزیک فیلم اصلا جالب نبود

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی