ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل وان پلاس 5T
تکنولوژی

وان پلاس 5T احتمالاً اوایل آذر ماه رونمایی شود

همین چند روز قبل بود که تصویری مبهم از موبایل وان پلاس 5T پیش از رونمایی منتشر شد. حال ایوان بلس افشا کننده مشهور مدعی شده که کمپانی OnePlus خود را برای معرفی رسمی این محصول در ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۴ آبان ۱۳۹۶ | ۱۵:۱۵

همین چند روز قبل بود که تصویری مبهم از موبایل وان پلاس 5T پیش از رونمایی منتشر شد. حال ایوان بلس افشا کننده مشهور مدعی شده که کمپانی OnePlus خود را برای معرفی رسمی این محصول در اواخر ماه نوامبر (اوایل آذر ماه) آماده می سازد.

چنین رونمایی مسبوق به سابقه نیز هست. موبایل ساز چینی موبایل وان پلاس 3T را در اواخر ماه نوامبر سال قبل معرفی و روانه بازار نموده بود. البته بر خلاف 3T که نسخه بهبود یافته پرچمدار آن سال یعنی وان پلاس 3 به شمار می رفت، موبایل 5T قرار است علاوه بر بهبودهای سخت افزاری، از لحاظ ظاهری نیز تفاوت هایی با پرچمدار ۲۰۱۷ شرکت OnePlus داشته باشد.

از جمله این تغییرات می توان به نمایشگر ۶ اینچی با رزولوشن ۲۱۶۰ × ۱۰۸۰ و نسبت تصویر 18:9 و همچنین حضور سنسور اثر انگشت در بدنه پشتی اشاره کرد. با این وجود باز هم انتظار می رود که این محصول شباهت قابل توجهی به موبایل محبوب وان پلاس 5 داشته باشد.

طبق پیش بینی ها وان پلاس 5T نسبت به پرچمدار معرفی شده در ابتدای سال ۲۰۱۷ با قیمت بیشتری روانه بازار شود، گرچه هنوز رقم دقیق آم مشخص نشده است. یک احتمال نه چندان قوی دیگر نیز در خصوص موبایل مورد بحث وجود دارد، این که شاید OnePlus بخواهد به جای 5T آن را با نام وان پلاس 6 و به عنوان پرچمدار بعدی اش راهی بازار سازد.

احتمالاً در هفته های آینده باز هم از این تلفن هوشمند خواهیم شنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی