ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آمازون با سرویس Key، درب منزل تان را برای پیک های خود باز می کند

آمازون دست به تلاش های فراوانی زده تا کارآمدی سرویس هایش را تا حد ممکن افزایش دهد؛ ارسال رایگان، ارسال بسیار سریع و ارسال از طریق آسمان (حداقل در آینده نزدیک) تنها بخشی از این ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۴ آبان ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

آمازون دست به تلاش های فراوانی زده تا کارآمدی سرویس هایش را تا حد ممکن افزایش دهد؛ ارسال رایگان، ارسال بسیار سریع و ارسال از طریق آسمان (حداقل در آینده نزدیک) تنها بخشی از این تلاش ها هستند. حالا آمازون حتی نیاز شما به حضور در خانه، هنگامی که مرسوله ها به مقصد می رسند را نیز از بین برده و به پیک هایش اجازه می دهد که وارد خانه شما شده و از رسیدن بسته اطمینان حاصل کنند.

این موضوع آنطور که به نظر می رسد نیست. در واقع مشترکین Prime، از امروز قادر به استفاده از سرویس Amazon Key خواهند بود که از یک قفل هوشمند و دوربین بهره می برد. وقتی مرسوله به مقصد می رسد، پیک آمازون، بارکد بسته را اسکن کرده و به سرویس های ابری آمازون، درخواست دسترسی می دهد. هنگامی که جواز صادر شد، دوربین شروع به ضبط می کند و پیک با استفاده از اپلیکیشنی خاص، قفل خانه شما را باز کرده و پس از قرار دادن بسته، آن را مجدداً قفل می کنند. پس از این، خریدار نوتیفیکشنی به همراه ویدیوی قرار دادن بسته در خانه را دریافت می کند تا مطمئن شود همه چیز به خوبی پیش رفته است.

آمازون این سرویس را با هدف تسهیل هرچه بیشتر ارسال بسته ها راه اندازی کرده، اما Key کارایی های دیگری هم دارد. به عنوان مثال می توان از آن برای صدور دسترسی همیشگی به افرادی که به آنها اعتماد دارید، یا دسترسی موقت برای افرادی که برای تمیز کردن خانه آمده اند یا مهمان ها استفاده کرد. این سرویس تنها با دوربین قابل استفاده است که با توجه به نگرانی های مربوط به تجاوز به حریم خصوصی، منطقی به نظر می رسد.

اما نه هر دوربینی و تنها دوربین Cloud Cam آمازون. خبر خوب این است که دوربین آمازون قابلیت های بسیار خوبی داشته و نه تنها با دیوایس های مبتنی بر الکسا سازگار است، بلکه از حالت شب و صدابرداری دو موجه نیز بهره می برد. یک قفل هوشمند، دوربین Cloud Cam و نصب تجهیزات، بالغ بر 250 دلار روی دست مشتریان هزینه می گذارد و مشترکین Prime از همین امروز قادر به پیش خرید آن خواهند بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • reza
    reza | ۴ آبان ۱۳۹۶

    بفرما تو دم در بده

مطالب پیشنهادی