ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

شرایط فروش BYD S6 بدون تغییر قیمت اعلام شد؛ آبان 96

در طرح فروش ویژه آبان ماه، شرکت خودروسازی کارمانیا خودروی BYD S6 را با قیمت قطعی 987،000،000 ریال با موعد تحویل دی و بهمن ماه و سود مشارکت 18 و 15 درصد به صورت پیش ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۴ آبان ۱۳۹۶ | ۱۰:۴۵

در طرح فروش ویژه آبان ماه، شرکت خودروسازی کارمانیا خودروی BYD S6 را با قیمت قطعی 987،000،000 ریال با موعد تحویل دی و بهمن ماه و سود مشارکت 18 و 15 درصد به صورت پیش فروش نقدی عرضه می نماید.در طرح اقساط خودروی BYD S6، با پیش پرداخت 350،000،000 و یا 510،000،000 ریال و نیز مدت زمان متنوع باز پرداخت اقساط 6 تا 36 ماهه با کارمزد های صفر تا 15 درصد، خودروBYD S6 را عرضه می نماید.بی وای دی اس 6 (BYD S6) خودروی شاسی بلند چینی است که از موتور 4 سیلندر 2400 سی‌سی با قدرت 160 اسب بخار و گشتاور 229 نیوتن‌متر بهره می ‌برد و این میزان قدرت توسط گیربکس 6 سرعته اتوماتیک کلاچ دوبل DCT با قابلیت تیپترونیک به چرخ‌ ها منتقل می ‌شود.

این خودرو دارای لیست کاملی از امکانات و تجهیزات رفاهی و ایمنی بوده و با 3 سال یا 100 هزار کیلومتر گارانتی عرضه خواهد شد.

گفتنی است که بی وای دی S6 در تست ایمنی C-NCAP موفق به دریافت 5 ستاره شد تا اولین SUV چینی لقب بگیرد که توانسته 5 ستاره ایمنی را کسب کند.رنگهای قابل سفارش عبارتند از: مشکی وسفید. همچنین رنگهای بدنه با امکان انتخاب دو رنگ تریم داخل( مشکی و یا مشکی قهوه ای) قابل سفارش است.

همچنین شرکت خودروسازی کارمانیا جهت سهولت ثبت نام مشتریان محترم، اقدام به پیش فروش آنلاین محصولات خود در وب سایت رسمی خود نموده که با این امر علاوه بر احترام مضاعف بر حقوق مشتریان خود، باعث سهولت در دسترسی و صرفه جویی در وقت مشتریان خود گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • مجید
    مجید | ۵ آبان ۱۳۹۶

    بهترین خودرو شاسی بلند در رنج ۱۰۰ میلیون (حتی بالاتر از آن) برپایه پلتفرم خریداری شده ی lexus rx350

  • sd
    sd | ۴ آبان ۱۳۹۶

    کپی از سانتافه ۲۰۰۸

مطالب پیشنهادی