ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

میان رده ای برای حکم رانی؛ مشخصات مدل 2018 گلکسی A7 افشا شد

سری موبایل های گلکسی A در جایی میان موبایل های مقرون به صرفه اما ضعیف سری J و پرچمداران سری S قرار دارند؛ بنابراین هربار که قرار است موبایل میان رده تازه ای از سوی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۵ آبان ۱۳۹۶ | ۱۳:۱۵

سری موبایل های گلکسی A در جایی میان موبایل های مقرون به صرفه اما ضعیف سری J و پرچمداران سری S قرار دارند؛ بنابراین هربار که قرار است موبایل میان رده تازه ای از سوی سامسونگ از راه برسد، توجه مشتریان و خبرگزاری ها به آن جلب می شود. اخیراً مشخصات سخت افزاری نسخه 2018 موبایل Galaxy A7 از طریق پایگاه داده Geekbench افشا شده است و از آن جایی که این موبایل از طراحی بدون حاشیه سامسونگ بهره مند خواهد بود، از همین حالا می دانیم باید منتظر میان رده قدرتمندی باشیم.

گلکسی A7 (با شماره مدل SM-A730F) به همراه چیپست اگزینوس 7885 عرضه می شود که پردازنده ای هشت هسته ای با فرآیند 14 نانومتری است، از دو هسته A73 و 6 هسته A53 بهره مند شده و پردازشگر گرافیکی Mali-G71 را در خود جای داده است. این چیپست، قطعاً قدرت پردازشی A7 را تا حد چشمگیری افزایش می دهد اما نکته جالب توجه دیگر، حافظه رم 6 گیگابایتی دستگاه است.

در حال حاضر، تنها گلکسی نوت 8 و برخی مدل های سامسونگ در کشور چین از چنین حافظه رمی بهره مند شده اند. بنابراین اگر گلکسی A7 سال 2018 با چنین حافظه ای عرضه می شود، احتمالاً در آینده شاهد رواج هرچه بیشتر آن در پرچمداران و میان رده های گران قیمت تر سامسونگ خواهیم بود.

گفتنی است که چیپست سامسونگ با پشت سر گذاشتن بنچمارک Geekbench، به ترتیب امتیازات 1490 و 4172 را در تست های تک هسته ای و چند هسته ای دریافت کرده و با شناختی که از چیپست های کره ای ها داریم، احتمالاً باید منتظر عمر باتری بسیار خوبی هم در مدل 2018 گلکسی A7 باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • mahmoudabbasi4312
    mahmoudabbasi4312 | ۵ آبان ۱۳۹۶

    سری A از نظر سخت افزار دقیقا همون سری j هستش
    فقط بدنش المینیومی
    قیمتشم به خاطر 20 گرم المینیوم حداقل 200 هزار تومن گرونتره

  • ɯɐɥpı
    ɯɐɥpı | ۵ آبان ۱۳۹۶

    محمد جان اشتباه نزن?
    power vr هم مال الکاتله?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی