ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل وان پلاس 5T OnePlus
تکنولوژی

اشاره مدیر عامل OnePlus به بهره مندی وان پلاس 5T از یک دوربین عالی

همین دیروز بود که گفتیم موبایل وان پلاس 5T احتمالاً در اوایل آذر ماه و با سخت افزاری قدرتمند روانه بازار شود. حال مدیرعامل کمپانی OnePlus با انتشار عکسی جالب به طور غیر مستقیم به کیفیت بالای ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۵ آبان ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۰

همین دیروز بود که گفتیم موبایل وان پلاس 5T احتمالاً در اوایل آذر ماه و با سخت افزاری قدرتمند روانه بازار شود. حال مدیرعامل کمپانی OnePlus با انتشار عکسی جالب به طور غیر مستقیم به کیفیت بالای دوربین آن اشاره کرده است.

او تصویر زیر را در صفحه اختصاصی خود در شبکه اجتماعی توییتر منتشر کرده و در زیر آن نوشته: «یه تصویر محشر که لابد با یک دوربین عالی گرفته شده :)»

اگر چه کارل پی «Carl Pei» در مطلب خود هیچ اشاره ای به فبلت وان پلاس 5T نکرده اما با توجه به نزدیک بودن زمان معرفی موبایل مذکور می توان با اطمینان در خصوص منظور مدیرعامل OnePlus اظهار نظر کرد.

طبق شنیده ها این فبلت از نمایشگری بدون حاشیه مشابه موبایل ویوو X20 برخوردار خواهد بود. این نمایشگر AMOLED از رزولوشن ۱۰۸۰ × ۲۱۶۰ پیکسلی بهره برده و نسبت تصویر در آن برابر با ۱۸:۹ خواهد بود.

از دیگر ویژگی های سخت افزاری این محصول می توان به چیپست اسنپدراگون ۸۳۵، ۶ یا ۸ گیگابایت رم و حضور سنسور اثر انگشت در بدنه پشتی آن اشاره کرد. به طور حتم در روزهای آینده باز هم از این موبایل مورد انتظار خواهیم شنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • thepjt
    thepjt | ۵ آبان ۱۳۹۶

    وان پلاس .. حقیقتا گوشی های عالی میسازه ...

    اگر داشتن اپل و سامسونگ حس داشتن بنز و تویوتا رو داشته باشند ،

    حسی که وان پلاس داشتن داره ، شبیه حس داشتن یک ماشین عالی از برندی مانند کوینینگزگ هستش.. برندی که تو دور و بری هات هیچ کسی نیمشناستش ، ولی کیفیت و امکاناتش فوق العاده هست .

    بخوای یک اندرویدی داشته باشی که اندرویدش عین نکسوس و پیکسل خالص و روون باشه ، صفحه آمولید داشته باشه ، طراحی عالی و باتری خوب .. حافظه رم فوق العاده .. کلا همه چیز عالی ... و صد البته وجود جک 3.5 میلیمتری ..
    فکر نکنم انتخاب های زیادی داشته باشی ...

    وان پلاس فوق العاده هستش. فوق العاده .

    باید تجربه اش کنی تا بفهمی چیه.

مطالب پیشنهادی