ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ جاده مرگ به سمت کانادا

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۵ آبان ۱۳۹۶ | ۱۸:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

ICEY

  • ناشر: X.D. Network
  • قیمت: 2.99 دلار
  • پلتفرم: iOS و اندروید
  • بازی آفلاین است

ICEY از آن عناوینی است که این روزها خیلی کم میبینیم. سبک Side Scrolling در دهه 90 و بعد از موفقیت های فراوان Street of Rage روی سگا جنسیس به محبوبیت زیادی دست یافت ولی حالا دیگر سازندگان کمی سراغ آن می روند. X.D. Network یکی از همین توسعه دهندگان است که با الهام از ویژگی های عناوین Side Scrolling و افزودن اکشن بیشتر به آن توانسته یکی از خونین ترین بازی های سرگرم کننده امسال را عرضه کند.

در ICEY شما نقش شخصیتی را دارید که باید با شیاطین مبارزه کند. داستانی کلیشه ای که با روایت جالبش توانسته توجهات را به خود جلب کند؛ هر کاری که انجام بدهید، گوینده ای آن را بیان می کند. این المان ICEY که بی شباهت به بازی Bastion نیست باعث شده تا در کنار گرافیک استثنایی و سیستم مبارزات پیچیده و جذاب، ساخته X.D. Network تازگی شنیداری اش را به بهترین حالت ممکن حفظ کند.

Sniper Strike : Special Ops

  • ناشر: Mobile Gaming Studios
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • پلتفرم: اندروید [لینک کمکی]
  • بازی آنلاین است

امسال برای علاقه مندان به بازی های اسنایپری سال نسبتا خوبی بود. شاید تمام آن ها به جز Sniper Vs Thieves ایده های خلاقانه زیادی نداشتند و با همان کلیشه هایی که بعد از عرضه Hitman Sniper باب شدند رو به رو بودیم ولی سازندگان با همین المان ها توانستند بازیکن ها را سرگرم کنند. Sniper Strike : Special Ops نیز که همچنان در مرحله بتا به سر می برد، یکی از این کلیشه های جذاب سبک اسنایپری است.

همانند عناوین مشابه در این بازی هم باید یک جا نشسته و ماموریت هایی که گفته شده را انجام دهید. در این بین می توانید با استفاده از اسلحه های مختلف، بار اکشن بازی را افزایش دهید. قابلیت ارتقا تجهیزات، گرافیک خوب نسبت به حجم و مرحله های فراوان از دیگر نکات مثبت ساخته Mobile Gaming به حساب می آید. بنابراین اگر به بازی های اکشن تیراندازی علاقه دارید، Sniper Strike : Special Ops می تواند گزینه خوبی باشد.

Pocket Pool

یک هفت سنگ دیگر و یک بازی جدید از استودیوی Ketchapp که ارزش معرفی را دارد. فرانسوی ها در این چند هفته به خودشان آمده اند و بعد از عرضه چندین بازی بی کیفیت، دوباره همان کچ اپی که همیشه منتظرش بوده ایم را میبینیم. همانگونه که اسکرین شات بالا نشان می دهد، Pocket Pool عنوانی ساده با محوریت بیلیارد است. با این تفاوت که برخلاف بقیه بازی های توسعه دهنده، بازی «مرحله ای» بوده و طی تمام مرحله ها با یک چالش جدید رو به رو خواهید شد. برای علاقه مندان به ساخته های کچ اپ، مطمئنا Pocket Pool جذابیت های خودش را داشت.

چگونه نسخه اندروید را دانلود کنیم؟ جدا از استفاده از لینک کمکی، می توانید لینک گوگل پلی را در ربات apkdl_bot@ گذاشته و بعد از آپلود در تلگرام بازی را دریافت نمایید. حجم بازی 31 مگابایت است.

Death Road to Canada

  • ناشر: Noodlecake
  • قیمت: 9.99 دلار
  • پلتفرم: iOS و اندروید
  • بازی آفلاین است

انتظارات به پایان رسید و سرانجام Death Road to Canada راهش را به اندروید پیدا کرد. بازی نقش گروهی احمق را به بازیکن ها می دهد که می خواهند به آخرین کشور سر پا روی کره زمین سفر کنند: کانادا. در واقع زامبی ها به زمین حمله نموده و همه جا را از بین برده اند. مشابه عنوان معروف Hotline Miami، در Death Road to Canada هم مهمترین هدف تان به راه انداختن یک کشت و کشتار بزرگ است.

بازی به هر بهانه به شما اسلحه های فراوان می دهد و حالا با آن ها باید زامبی های را شکست دهید. دشمنانی که در هر مرحله ممکن است تعدادشان به عدد عجیب 500 نیز برسد. برای عاشقان خونریزی، Death Road to Canada که با استقبال خیلی خوب منتقدان هم مواجه شده گزینه بسیار خوبی خواهد بود؛ همین الان اسلحه هایتان را برداشته و به یک ماجراجویی خونین قدم بگذارید.

Mmm Fingers 2

طرفداران بازی های آرکید را هم فراموش نکرده ایم. Mmm Fingers 2 مشابه قسمت نخست خود عنوانی با محوریت جاخالی دادن است. در این اپلیکیشن دست خود را روی صفحه اصلی گذاشته و حالا با حرکت شخصیت داستان به کمک انگشت تان باید مانع برخورد او با بقیه دشمنان بشوید. با وجود اینکه گاهی اوقات انگشت جلوی دید را می گیرد ولی ساخته استودیوی معروف Noodlecake همچنان می تواند با مکانیزم های جذاب گیم پلی، ذات رکوردی و گرافیک رنگارنگش سرگرم کننده ظاهر شود.

The Sun: Origin

  • ناشر: Igor Migun
  • قیمت: 1.99 دلار
  • پلتفرم: iOS
  • بازی آفلاین است

بازی معروف و آخرالزمانی S.T.A.L.K.E.R این روزها به منبع الهام خوبی برای سازندگان اپلیکیشن های موبایل تبدیل شده است. ابتدا Radiation City را داشتیم که بازیکن ها را در محیطی ویروسی تنها می گذاشت و حالا The Sun: Origin که در آن به دنیایی مملو از هرج و مرج قدم می گذارید. اما بزرگترین وجه تمایز The Sun: Origin با Radiation City، بهای بیشتر سازنده به بخش اکشن و کاهش المان های سبک بقا است.

اگر Radiation City را انجام داده باشید، حتما می دانید که بار زیادی از بازی روی دوش سبک بقا بوده و برای زنده ماندن کمتر مبارزه می کنید. این مسئله هم همچنان در The Sun: Origin دیده می شود ولی سازنده با الهام بیشتر از S.T.A.L.K.E.R و اضافه نمودن بار اکشن توانسته یک تجربه سر راست تر و با یک ریتم تند به بازیکن ها هدیه بدهد. The Sun: Origin فعلا تنها برای iOS عرضه شده است.

اما با توجه به اینکه دیگر ساخته های Igor Migun با یک فاصله زمانی نسبتا کوتاه به اندروید می آیند، می توانیم امیدوار باشیم که همین اتفاق برای The Sun: Origin بیافتد. از دیدگاه داستانی هم، بازی اتفاقات بعد از سال 2050 را روایت می کند. به خاطر انرژی های عجیب خورشیدی، زمین تا مرز نابودی پیش می رود و مردم در دسته های مختلف برای زندگی با یکدیگر مبارزه می کنند. شما هم نقش یکی از همین انسان ها در دنیایی خشن را دارید.

Bury Me, My Love

Plug In Digital حالا توانسته خودش را به عنوان یکی از مدعیان سبک Text Based به بازیکن ها معرفی کند. آن ها که سری محبوب Lost Phone را در کارنامه دارید، در هفته ای که گذشت بازی Bury Me, My Love را عرضه کردند تا بار دیگر بازیکن ها را به یک ماجراجویی مبتنی بر متن احساسی بفرستند. Bury Me, My Love داستان یک پناهجوی سور با نام Nour را روایت می کند. بعد از بماباران سوریه، او تصمیم می گیرد به همراه شوهرش به اروپا سفر نماید. اگر زبان خوبی دارید و به دنبال یک بازی Text Based احساسی هستید، Bury Me, My Love حتما سرگرم تان می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی