ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل پاسخ می دهد: هزینه تعمیر نمایشگر آیفون 10 چقدر است؟

افزایش سایز نمایشگر در موبایل های هوشمند به معنی آسیب پذیرتر شدن این بخش است، تا جایی که حتی استفاده از فناوری های محافظی از قبیل «گوریلا گلس» نیز تضمینی برای سالم ماندن این قطعه ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۶ آبان ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

افزایش سایز نمایشگر در موبایل های هوشمند به معنی آسیب پذیرتر شدن این بخش است، تا جایی که حتی استفاده از فناوری های محافظی از قبیل «گوریلا گلس» نیز تضمینی برای سالم ماندن این قطعه محسوب نمی شود.

در این میان با افزایش قیمت اسمارت فون هزینه تعمیر نمایشگر نیز بیشتر می شود و حال اگر موبایل مذکور آیفون 10 با برچسب قیمت 1150 دلار (نسخه 256 گیگابایتی) باشد جای تعجبی ندارد که نمایشگر 5.8 اینچی با پنل سوپر رتینای آن هزینه زیادی را روی دست کاربر بگذارد.

بر اساس گزارش اپل هزینه تعمیر نمایشگر آیفون 10 این کمپانی 279 دلار است و در صورتی که صدمات دیگری نیز به آن وارد شده باشد این میزان به 549 دلار نیز می رسد. همانطور که می دانید این کمپانی تمام موبایل های خودر ا با گارانتی یک ساله ارائه می کند با این حال برخی از صدمات وارد شده شامل گارنتی نمی شوند.

بر این اساس در صورتی که صفحه نمایش شکسته یا از کار افتاده باشد هزینه ها بر اساس ستون «تعمیر نمایشگر» محاسبه شده و در صورتی که آسیب وارد شده به نمایشگر محدود نشود بر اساس ستون «صدمات دیگر» محاسبه خواهد شد.  گفتنی است در صورتی که کاربر از سرویس «Apple Care» که برای آیفون 10 هزینه ای 199 دلاری به همراه دارد استفاده کند، مدت خدمات پس از فروش به دوسال افزایش یافته و علاوه بر این هزینه تعمیر نمایشگر به 29 دلار  و صدمات دیگر نیز به 99 دلار کاهش می یابد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • atabaei
    atabaei | ۷ آبان ۱۳۹۶

    یه جور اب سیبه

  • mehrdad_sajjadie
    mehrdad_sajjadie | ۶ آبان ۱۳۹۶

    Apple Care چی هست؟

مطالب پیشنهادی