ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا گلکسی نوت 9 به حسگر اثر انگشت یکپارچه در زیر نمایشگر مجهز می شود؟

همان طور که قبلاً در دیجیاتو خواندید، شرکت سامسونگ هفته گذشته پتنتی را در کره جنوبی به ثبت رساند که به قرارگیری حسگر اثر انگشت گلکسی اس 9 در زیر نمایشگر و به صورت یک ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۶ آبان ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۰

همان طور که قبلاً در دیجیاتو خواندید، شرکت سامسونگ هفته گذشته پتنتی را در کره جنوبی به ثبت رساند که به قرارگیری حسگر اثر انگشت گلکسی اس 9 در زیر نمایشگر و به صورت یک بریدگی اشاره دارد.

اما به گفته مدیر بازاریابی شرکت کره ای، فناوری مورد بحث احتمالاً برای عرضه در گلکسی اس 9 آماده نخواهد شد و همان طور که مینگ چی کو قبلاً پیش بینی کرده بود، سنسور اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر سامسونگ به احتمال زیاد همراه با گلکسی نوت 9 در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

احتمال وجود سنسور زیر نمایشگر به صورت یک بریدگی تقریباً نزدیک به صفر است

البته باید در نظر داشت که بنا به گزارشات، شرکت سامسونگ قصد دارد در گلکسی نوت 9 هم از همان پنل نمایشگر گلکسی نوت 8 استفاده کند که در کنار این اخبار، پتنت جدید کمپانی برای ادغام حسگر اثر انگشت با نمایشگر نیز به حفظ المان های طراحی موجود و همچنین «Infinity Display» اشاره دارد و در مجموع می توان گفت که احتمال وجود سنسور زیر نمایشگر به صورت یک بریدگی تقریباً نزدیک به صفر است.

لازم به ذکر است که بر اساس اطلاعات پتنت جدید سامسونگ، کمپانی اسکنر اثر انگشت مورد بحث را به یک سنسور فشار نیز مجهز کرده که امکان حفظ دیزاین و عدم تغییر پنل جلویی را فراهم می کند.

گفتنی است بنا بر اطلاعات موجود، گلکسی نوت 9 سال آینده با یک نمایشگر 6.32 اینچی معرفی می شود و اکثر تغییرات آن مربوط به بهبود ویژگی های کنونی نوت 8 و سخت افزار داخلی دستگاه خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • میلاد
    میلاد | ۷ آبان ۱۳۹۶

    نشه بهتره
    همون پشت باشه خیلی بهتره
    تازه پشت باشه حسگر قابلیت اسکرول کردن گوشی رو هم داره
    اونایی که کار کردن با گوشی میدونن چی میگم

مطالب پیشنهادی