ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هند با کنار زدن آمریکا به دومین بازار بزرگ تلفن هوشمند تبدیل شد

طی پنج سال گذشته کشور یک میلیارد و سیصد میلیونی هند شاهد بهبود شرایط اقتصادی و افزایش تقاضا برای موبایل های پرچمدار و میان رده بوده و حالا خبر می رسد که این کشور با ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۶ آبان ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۰

طی پنج سال گذشته کشور یک میلیارد و سیصد میلیونی هند شاهد بهبود شرایط اقتصادی و افزایش تقاضا برای موبایل های پرچمدار و میان رده بوده و حالا خبر می رسد که این کشور با پشت سرگذاشتن آمریکا به دومین بازار بزرگ اسمارت فون تبدیل شده است.

در این گزارش که توسط موسسه آماری «Canalys» منتشر شده علاوه بر قرار گرفتن هند در رده دوم به این نکته جالب اشاره شده که از 40 میلیون اسمارت فونی که در سه ماهه اخیر وارد این کشور شده اند، 18.6 میلیون دستگاه به کمپانی های شیائومی و سامسونگ تعلق داشته اند. 

«ایشان دات» از تحلیلگران Canalys می گوید:

در هند بیش از 100 برند مختلف وجود دارد و هرماه به تعداد فروشگاه های آن ها افزده می شود. از دلایل افزایش فروش می توان به نفوذ کم اسمارت فون ها در میان مردم و از طرف دیگر ارتقای خدمات اینترنت نسل 4 در این کشور اشاره کرد.

پنج برند برتر موبایل در هند عبارتند از سامسونگ، شیائومی، ویوو، اوپو و لنوو که 75درصد کل بازار این کشور را قبضه کرده اند.

رقابت شانه به شانه سامسونگ و شیائومی در بازار هند

اگرچه در حال حاضر در «کشور هفتاد و دو ملت» سامسونگ حرف اول را می زند اما یکی دیگر از تحلیلگران Canalys عقیده دارد که شیائومی تا شش ماه دیگر شرکت کره ای را به زیر خواهد کشید.

گفتنی است اپل از سال گذشته تولید آیفون در هند را شروع کرده و در سه ماهه جاری توانسته فروش محصولاتش را به 900 هزار دستگاه برساند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • آریا
    آریا | ۷ آبان ۱۳۹۶

    از بس زیادن

  • amir hasani
    amir hasani | ۶ آبان ۱۳۹۶

    باشد تا به شیائومی ایمان بیاوردید????

مطالب پیشنهادی