ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کاترپیلار اسمارت فون جان سخت «CAT S41» را معرفی کرد

کمپپانی «کاترپیلار» در صنعت موبایل چندان شناخته شده نیست اما محصولات منحصربفردی را در این زمینه تولید می کند که بیشتر مناسب افراد شاغل در محیط های صنعتی و پرمخاطره است. این شرکت روز گذشته ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۶ آبان ۱۳۹۶ | ۱۰:۰۰

کمپپانی «کاترپیلار» در صنعت موبایل چندان شناخته شده نیست اما محصولات منحصربفردی را در این زمینه تولید می کند که بیشتر مناسب افراد شاغل در محیط های صنعتی و پرمخاطره است. این شرکت روز گذشته از جدیدترین اسمارت فون خود به نام «CAT S41» رونمایی کرد.   این موبایل که نسخه به روز شده «CAT S40» به شمار می رود از صفحه نمایشی 5 اینچی با رزولوشن HD و محافظ صفحه گوریلا گلس 5 بهره می برد که برای پاسخ دادن به لمس با انگشتان خیس یا دستکش های ضخیم بهینه سازی شده است.از نظر مشخصات سخت افزاری CAT S41 به چیپست مدیاتک «هلیو P20» با پردازنده هشت هسته ای و فرکانس 2.3 گیگاهرتز، 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. دوربین اصلی از سنسور 13 مگاپیگسلی و دوربین سلفی نیز از سنسوری 8 مگاپیکسلی برخوردار هستند و هردوی آنها توانایی تصویربرداری زیر آب را دارند.

نکته ای که این موبایل را از دیگر محصولات کاترپیلار متمایز می کند باتری 5 هزار میلی آمپر ساعتی است که می توان به عنوان یک پاور بانک از آن استفاده کرد.اغلب موبایل های کاترپیلار از جمله همین اسمارت فون علاوه بر تائیدیه IP68 که نشان دهنده مقاوم بودن دستگاه در برابر آب و گرد غبار است با پشت سرگذاشتن آزمون نظامی «MIL-SPEC 810G» مقاومت خود در برابر شوک، رسوب و سقوط از ارتفاع 1.7 متری را ثابت می کنند.

گفتنی است CAT S41 از استانداردهای ارتباطی  LTE/VoLTE پشتیبانی کرده و دارای کلید میانبری است که می توان برای راه اندازی دوربین، فلش و غیره از آن استفاده کرد.

این موبایل میان رده از روز گذشته با قیمت 449 دلار در فروشگاه های آمازون، «eBay» و چند سایت دیگر عرضه شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Pourya amirshekari
    Pourya amirshekari | ۶ آبان ۱۳۹۶

    آقا محمد ناشناخته نیست عزیز خیلی هم معروف ولی بدرد کربرای معمولی نمیخوره کلا واسه یه سری افراد خاص با شغلایی که هر لحظه ممکنه گوشی به فنا بره کاربرد داره

  • Mohammad17fl
    Mohammad17fl | ۶ آبان ۱۳۹۶

    گوشی جالبی به نظر می یاد ولی 449 دلار اونم برای این گوشی با مشخصا نسبتا متوسط رو به پایین و علاوه بر اون یک شرکت ناشناخته نیز هست شرکت تولید کنندش? ? ? ?

    • CANOPUS
      CANOPUS | ۶ آبان ۱۳۹۶

      ناشناخته ؟!?

    • جانی سینز علیه کریتوس
      جانی سینز علیه کریتوس | ۶ آبان ۱۳۹۶

      کاترپیلار تو زمینه ساخت تراکتور و...برای خودش یلیه.

مطالب پیشنهادی