ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تنها 20 میلیون آیفون 10 در سال 2017 به بازار عرضه می شود

اپل امکان پیش فروش آیفون 10 را برای خریداران از جمعه، 5 آبان ماه فراهم کرد و به دنبال آن بسیاری از مشتاقان خرید این موبایل، موفق به خرید شدند و برخی دیگر به علت ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۷ آبان ۱۳۹۶ | ۱۳:۰۰

اپل امکان پیش فروش آیفون 10 را برای خریداران از جمعه، 5 آبان ماه فراهم کرد و به دنبال آن بسیاری از مشتاقان خرید این موبایل، موفق به خرید شدند و برخی دیگر به علت پایان موجودی، باید حداقل تا زمان عرضه آن به فروشگاه های اپل (جمعه، 12 آبان ماه) منتظر بمانند. ولی براساس گزارشات اخیر شاید این انتظار برای برخی، طولانی تر هم بشود.

به تازگی بر اساس گزارش سایت خبری «nikkei» مشخص شده عرضه آیفون 10 تا انتهای سال جاری میلادی، تنها 20 میلیون عدد خواهد بود. لازم به ذکر است، تخمین های قبلی از تعداد 40 میلیون حکایت می کردند.

به نظر می رسد مقصر اصلی کاهش تولید تلفن هوشمند مذکور، پنل نمایشگر آن و نیز برد مرتبط با سنسورهای Face ID و آنتن این موبایل باشند. به منظور حل این مشکلات، پیشتر کوپرتینویی ها مدیر عملیاتی خود، «جف ویلیامز» (Jeff Williams) را راهی مقر شرکت سازنده آیفون، یعنی فاکسکان در تایوان کردند.

گفتنی است اپل در سه ماهه پایانی سال گذشته میلادی، به لطف معرفی آیفون های 7 و 7 پلاس، موفق به فروش 78.3 میلیون آیفون شد؛ ولی به نظر می رسد محدودیت تولید آیفون 10، میزان فروش این شرکت را در سه ماهه انتهایی امسال در مقایسه با سال گذشته، کاهش دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • soran.a
    soran.a | ۷ آبان ۱۳۹۶

    بهتر بابا، ما که پولشو نداریم?

مطالب پیشنهادی